14.09.2016 / 12:40
StoryEditor

Polska jest bardzo ważnym rynkiem dla Lavazzy

Członkowie rodziny Lavazza osobiście zatwierdzają każdy nowy produkt, jaki ma zadebiutować na świecie (Materiały prasowe)
Co trzeci Polak uważa, że najlepszej kawy można się napić właśnie we Włoszech. Ten fakt zamierza wykorzystać przy promocji włoska marka Lavazza.

– W zeszłym roku Lavazza zmieniła logo, podkreślając swoje nawiązania do włoskości i miejsca powstania marki – Turynu. Obecnie jesteśmy we Włoszech absolutnym numerem jeden, maj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 12:38
StoryEditor
Eurocash o przyszłości franczyzy: Potrzebujemy nowej narracji - nie tylko handlowej, ale też społecznej [WYWIAD]
Eurocash chce pójść śladem Żabki?

Potrzebujemy nowej narracji – nie tylko handlowej, ale też społecznej. To nie chodzi o romantyzm. To kwestia przetrwania – bo jeśli nie zbudujemy trwałych fundamentów i nie wzmocnimy niezależnego handlu, ten segment po prostu będzie znikał - mówi Tomasz Polański, członek zarządu odpowiedzialny za segment hurtowy w Grupie Eurocash.

Jak Pana zdaniem będzie wyglądać rynek za kilka lat? Obserwujemy przyspieszenie zmian, a sklepy muszą szybko dostosowywać się do nowej rzeczywistości.

Tomasz Polański, G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 22:27
StoryEditor
To, co Kaufland chce zrobić z kosmetykami w sklepach, zaskoczy wielu klientów
Kaufland, logo

Niemiecki oddział sieci Kaufland rozpoczął największy jak dotąd test zwrotu opakowań po kosmetykach. Jeśli pilotaż się powiedzie, model znany z kaucji za butelki może trafić do zupełnie nowej kategorii produktów. Projekt we współpracy ze start-upem reo ma sprawdzić, czy europejscy klienci są gotowi na kolejny krok w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.

Kaufland testuje zwrot opakowań po kosmetykach

Kaufland Germany rozpoczął pilotażowy system zwrotu opakowań po kosmetykach, realizowany we współpracy ze start-upem reo - cyfro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. listopad 2025 14:26