07.04.2020 / 20:49
StoryEditor

Robert Lewandowski chce pomagać sprzedażą swojej kawy. Część zysków dla seniorów

(Pixabay.com)
Robert Lewandowski rozpoczął kolejną akcję dobroczynną.  RL9 Coffee, której Robert Lewandowski został ambasadorem dostępna jest w Kauflandzie. Przedstawiciele zawodnika poinformowali, że dziesięć procent zysków ze sprzedaży trafi do Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.

10 procent zysków ze sprzedaży kawy, której Lewandowski jest ambasadorem, trafi do Krajowego Instytutowi Gospodarki Senioralnej. Kawa ma też trafić do szpitali walczących z koro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.08.2025 / 09:32
StoryEditor
Kto najczęściej sięga po piwo bezalkoholowe? Oto odpowiedź
Piwo Łomża (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Jak wynika z badań IQS, już ponad 70 proc. dorosłych konsumentów w Polsce sięga po piwo bezalkoholowe. To domena osób w wieku 25-44 lata z małych i średnich miast.

– Osoby w tym wieku łączą aktywne życie towarzyskie z obowiązkami rodzinnymi i zawodowymi. To powoduje, że piwo bezalkoholowe jest dla nich szczególnie atrakcyjnym wyborem, bo p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 12:02
StoryEditor
eZebra rusza za granicę. Dino Polska stawia na ekspansję e-commerce
eZebra wchodzi na rynki zagraniczne. Dino Polska rozwija e-commerce (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Po przejęciu popularnej internetowej drogerii eZebra, Dino Polska nie zwalnia tempa. Spółka szykuje się do wejścia na zagraniczne rynki, z jasno sprecyzowanym planem działania. Jakie kraje mają szansę stać się kolejnym celem rozwoju eZebra i na czym oparta jest strategia ekspansji?

W 2024 roku Dino Polska przejęło eZebra.pl, czyli jedną z czołowych platform e-commerce w branży kosmetycznej. Firma nie zamierza jednak poprzestać na polskim rynku. Obecnie prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 18:41