09.01.2017 / 12:09
StoryEditor

Starbucks chce otworzyć 12 000 nowych placówek do 2021 r.

Kawiarnia Starbucks w Warszawie, Warszawa Wileńska (materiały własne)
Do końca 2021 r. Starbucks chce otworzyć na całym świecie ok. 12 tys. nowych placówek. Prognozowany wzrost przychodów to ok. 10%, o 15-20% wzrosnąć mają zyski w przeliczeniu na akcje. O kilka punktów procentowych rocznie będzie rosła sprzedaż liczona na porównywalnej bazie.

Firma rozwija swoją ekskluzywną ofertę Starbucks Reserve – to różne gatunki kawy premium, które można zamawiać z dostawą do domu. Ziarna są prażone w palarni kawy Starbucks Rese...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
13.12.2025 / 00:12
StoryEditor
Biedronka: To smutny dzień dla konsumentów! Sąd ogłosił decyzję ws. kary 160 mln zł od UOKiK

Ponad 160 mln zł kary dla Jeronimo Martins Polska stało się prawomocne. Sąd podtrzymał decyzję prezesa UOKiK z czerwca 2023 r. dotyczącą wprowadzającej w błąd promocji „Tarcza Biedronki antyinflacyjna”. UOKiK mówi o ważnym sygnale dla rynku, a Biedronka odpowiada ostrym oświadczeniem, nazywając ten dzień „bardzo smutnym dla konsumentów”.

Sąd utrzymuje karę ponad 160 mln zł. UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że sąd utrzymał karę ponad 160 mln zł nałożoną na Jeronimo Martins Polska za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 17:28
StoryEditor
W ciągu 5 lat Agata chce zbudować nową sieć sklepów butikowych
Logo sieci Agata (fot. Shutterstock)

Agata konsekwentnie rozwija nowy koncept sprzedażowy, otwierając trzeci sklep małego formatu w Polsce. Punkt w Galerii Korona w Kielcach uzupełnia lokalną ofertę marki obok istniejącego wielkopowierzchniowego salonu. Jaką rolę w strategii firmy pełnią małe punkty sprzedażowe?

Agata otworzyła kolejny, trzeci już sklep małego formatu zlokalizowany w galerii handlowej. Nowy punkt znajduje się na terenie Galerii Korona w Kielcach. To nie jedyny sklep pop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 10:57