19.10.2021 / 08:50
StoryEditor

Animex skupi się na rozwoju fotowoltaiki, kogeneracji i redukcji śladu węglowego

Łukasz Dominiak, dyrektor ds. public i government relations w Grupie Animex (fot. materiały prasowe)
Jako organizacja funkcjonująca w ramach całego łańcuch dostaw żywności od pola do stołu traktujemy kwestię zrównoważonego rozwoju w sposób horyzontalny. Oznacza to, że staramy się podchodzić do wyzwań stojących przed sektorem rolno-spożywczym w możliwie najszerszym ujęciu, skupiając się na wszytskich aspektach działalności spółek należących do Smithfield Polska – mówi Łukasz Dominiak, dyrektor ds. public i government relations w Grupie Animex.

Łukasz Dominiak podkreśla, że Animex przeanalizował m.in. Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ wynikające z Agendy 2030, co pozwoliło firmie zdefiniować trzy zasadnicze obszary jej o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.11.2025 / 10:43
StoryEditor
Dwie sieci, jeden kierunek: Potężni detaliści testują w supermarketach robotyczne kuchnie
Robotyczzna kuchnia w sklepie Rewe zainspirowała sieć Edeka do testów podobnego rozwiązania (fot. Circus)

Dwie wiodące niemieckie sieci supermarketów, Rewe i Edeka, otwierają nowy rozdział w handlu detalicznym żywnością, wprowadzając do swoich sklepów w pełni autonomiczne, robotyczne kuchnie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Systemy te, przygotowujące i serwujące posiłki bez udziału człowieka, mają być lekiem problemy kadrowe, a także zapewnić klientom lepsze doświadczenia zakupowe.

Klienci supermarketu Rewe w Düsseldorfie w dzielnicy Heerdt mogą od końca października korzystać z rewolucyjnego rozwiązania od monachijskiej firmy robotycznej Circus SE...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 21:18
StoryEditor
Tarczyński otwiera się na nowe pokolenia konsumentów
Tarczyński rezygnuje z emisji akcji. Skąd król kabanosów weźmie pieniądze na inwestycje? (fot. wiadomoscihandlowe.pl + materiały prasowe)

Grupa Tarczyński – lider rynku przekąsek białkowych – coraz odważniej poszerza ofertę i dociera do nowych grup konsumentów. Po trzech kwartałach 2025 roku firma zanotowała 1,673 mld zł przychodów ze sprzedaży, czyli o ponad 10,2 procent więcej niż rok wcześniej.

- Międzynarodowy charakter prowadzonej działalności skłania nas do pogłębiania obecności na obecnych rynkach oraz otwierania nowych obszarów dystrybucji” – podkreśla Radosław Ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. grudzień 2025 17:06