23.02.2023 / 13:32
StoryEditor

Branża mięsna chce mieć wpływ na półkę w sklepach. Twierdzi, że sprzedaż po zaniżonych cenach doprowadza zakłady do bankructw

Branża mięsna informuje premiera o problemach sektora (wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Tanie mięso oferowane w sieciach handlowych w dalszej pespektywie doprowadza do rujnowania całej polskiej branży mięsnej – uważają organizacje rolnicze. Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz hodowcy skupieni w Krajowej Radzie Izb Rolniczych, NSZZ RI Solidarność i ZZR Samoobrona apelują do premiera o podjęcie pilnych działań mających na celu wsparcie sektora mięsa wieprzowego, który – ich zdaniem – znalazł się w dramatycznej sytuacji.

KLIKNIJ I SPRAWDŹ PROGRAM KONGRESU MIĘSNEGO & ROŚLINNE ALTERNATYWY 2023 ORAZ ZAREJESTRUJ SWÓJ UDZIAŁ W WYDARZENIU

Rolnicy związani z branżą mięsną proponują, aby „na nowo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 10:30
StoryEditor
Tarczyński tuczy się na kabanosach. Na czym polega strategia wzrostu grupy?
Julia Żugaj w reklamie parówek Tarczyńskiego (źródło: kadr ze spotu Tarczyńskiego)

Grupa Tarczyński osiągnęła w pierwszym kwartale 2025 r. przychody ze sprzedaży na poziomie 519 mln zł. Oznacza to wzrost o 9,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W pierwszych trzech miesiącach br. zysk netto wyniósł 29,3 mln zł w porównaniu z blisko 44,3 mln zł rok wcześniej.

Tarczyński zwiększy moce produkcyjne

Akcjonariusze firmy Tarczyński podczas walnego zgromadzenia zwołanego na 12 czerwca 2025 roku decydować będą o emisji nie więcej niż 2 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 12:02
StoryEditor
Spółka z Grupy Żabka z nowym wiceszefem. Menedżer dawniej pracował w PepsiCo
Claudiu Dorcioman dołączył do spółki z Grupy Żabka w Rumunii (fot. za LinkedIn)

Claudiu Dorcioman dołączył w maju do spółki DRIM Daniel Distributie FMCG, która działa w Rumunii, a wchodzi w skład Grupy Żabka - obsługuje dystrybucyjnie m.in. sklepy Froo. Menedżer z 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG objął w tej firmie stanowisko zastępcy dyrektora generalnego.

O sprawie donosi rumuński serwis retail-fmcg.ro. Wskazuje on, że Claudiu Dorcioman zdobywał doświadczenie m.in. w PepsiCo w Rumunii i Niemczech. Na różnych etapach swojej ka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 16:47