29.08.2022 / 19:24
StoryEditor

Dolina Dobra wprowadza na rynek parówki Dobre. Mają zrobić rewolucję na rynku

Parówki Dobre (mat. prasowe)
Dolina Dobra – producent mięsa z Przechlewa – rozszerza swoje portfolio i wprowadza parówki Dobre, charakteryzujące się doskonałym smakiem i jakością polskiego mięsa w przystępnej cenie.

Dolina Dobra powstała z chęci podkreślenia tego, co dla konsumentów jest ważne: pochodzenia z Przechlewa na Pomorzu oraz jakości i smaku produktów. Jednocześnie jest ona odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chętnie sięgają po polskie produkty i wspierają krajowych producentów. Dolina Dobra może pochwalić się tylko polską hodowlą, dzięki czemu kupując produkty z portfolio marki mamy pewność, że wybraliśmy w 100 proc. polskie mięso.

Nowością w asortymencie Doliny Dobra są parówki Dobre.

– Parówki Dobre powstały z potrzeby stworzenia produktu, który charakteryzuje przystępna cena, bez uszczerbku na jakości i smaku. W tych aspektach nie idziemy na kompromisy. Dlatego przygotowaliśmy produkt o czystym składzie i wyjątkowym smaku. Po przeprowadzeniu badania produktu typu „blind test” wśród grupy kilkudziesięciu zewnętrznych testerów, wiemy, że konsumenci zdecydowanie wybierali nasz produkt i podkreślali właśnie smak, jako jego wyróżnik. Jako Dolina Dobra także gwarantujemy naturalny skład, dzięki czemu jesteśmy pewni, że Parówki Dobre zrewolucjonizują rynek w tej kategorii produktów – podkreśla Artur Węgłowski, dyrektor handlowy Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra.

Parówki dobre także bez gotowania

Produkt składa się w 72 proc. z mięsa wieprzowego co jest standardem wśród liderów tej kategorii. Natomiast co czyni parówki Doliny Dobrej lepszymi, to że w całości jest to polskie mięso wieprzowe najwyższej jakości. W przeciwieństwie do konkurencyjnych produktów, dostępnych w podobnej cenie, Parówki Dobre charakteryzuje naturalny skład: bez konserwantów oraz glutenu. Produkt zawiera tylko naturalne dodatki oraz przyprawy.

Parówki Dobre pakowane są w bezpieczne opakowania typu vacuum, co pozwoliło na zoptymalizowanie kosztów produktu, czyniąc go dodatkowo konkurencyjnym cenowo w swojej kategorii, w stosunku do produktów konkurencji.

29. kwiecień 2024 23:27