22.10.2020 / 08:53
StoryEditor

Jak zadbać o stoisko mięsne w dobie pandemii?

Większość przetworów mięsnych jest spożywana w stanie surowym i może stanowić doskonały wektor dla wirusa (fot. WH)
Kryzys wywołany epidemią koronawirusa coraz bardziej odciska swe piętno na funkcjonowaniu sektora handlu. Konsumenci podzielili się na dwie grupy – jedni podchodzą do zagrożenia w odpowiedzialny sposób, inni obnoszą się ze swoim korona-sceptycyzmem. Wszyscy są naszymi klientami. Co robić, żeby nie naruszyć poczucia bezpieczeństwa u jednych oraz przestrzeni wolności u drugich?

Nowa sytuacja, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy nie pozostała bez wpływu na funkcjonowanie stoisk mięsnych, m.in. dlatego, że spadła częstotliwość codziennych zakupów na rzecz w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 12:59
StoryEditor
Smartflacja po polsku. Jak młodsze pokolenia oszczędzają bez rezygnacji z przyzwyczajeń zakupowych?
Smartflacja w Polsce – jak młode pokolenia sprytnie oszczędzają na zakupach i podróżach (fot. Shutterstock)

Polacy coraz częściej szukają sprytnych sposobów na zakupy i podróże bez nadwyrężania domowego budżetu. Na czele tej rewolucji zakupowej stoją przedstawiciele generacji Z i milenialsi, którzy próbują pogodzić oszczędzanie z zachowaniem dotychczasowego stylu życia. Czym jest "smartflacja" i jak wpływa na decyzje zakupowe młodszych pokoleń?

Smartflacja to nowy trend zakupowy, który wyrósł w odpowiedzi na rosnące ceny i niepewną sytuację gospodarczą. Zamiast rezygnować z jakości czy przyjemności, Polacy – szczególni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 16:38
StoryEditor
W Biedronce idzie nowe. Sieć uruchomiła projekt, który zdobędzie dla niej nowe grupy klientów i przywiąże ich do marki
Kadr ze spotu Biedronki (fot. Jeronimo Martins)

Sieć promuje obecnie swoją nową kampanię BiedroNowe. To projekt, którego celem jest wsparcie komunikacji nowości produktowych, podkreślając ich innowacyjny charakter.

Stosowne komunikaty pojawiły się już na materiałach POS w sklepach, a niedawno wystartowała też kampania telewizyjna. Jaki jest cel kampanii BiedroNowe?

Nowości przede ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 22:01