28.11.2017 / 14:57
StoryEditor

Kolejny zakład mięsny wdraża system QAFP

(fot. mat. pras.)
System QAFP opracowany przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego funkcjonuje na rynku od 2009 roku. W ostatnim tygodniu do systemu w zakresie zeszytu branżowego „Kulinarne mięso wieprzowe” przystąpiła Ubojnia Zwierząt Robert Rytel.

Wielkość produkcji w systemie QAFP kształtuje się na poziomie  450 tys. świń w skali roku. 

Ubojnia Zwierząt Robert Rytel jest jednym z najnowocześniejszych i najprężni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 16:31
StoryEditor
Francesco Mutti, prezes Mutti: Mój ojciec powtarzał, że o firmie zawsze trzeba myśleć w perspektywie 100 lat
Francesco Mutti jest prezesem spółki Mutti od 1994 r. (fot. materiały prasowe)

Włoski potentat pomidorowy, firma Mutti, udowadnia, że jakość i tradycja mogą iść w parze z globalnym rozwojem. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Francesco Mutti, prezes spółki Mutti, dzieli się swoją perspektywą na kluczowe wyzwania stojące przed branżą FMCG. Tłumaczy, jak elastyczność i długoterminowa wizja, poparta inwestycjami w AI, mobilne fabryki oraz ścisłą współpracę z rolnikami, przekładają się na budowanie marki o trwałej wartości oraz przewagi konkurencyjnej na rynku.

Z tego wywiadu dowiesz się m.in:

  • Jakie są największe wyzwanie dla firmy Mutti i producentów z branży FMCG?
  • Jakie konkretne działania podejmuje Mutti, aby ograniczyć n...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 12:44
StoryEditor
Yes otwiera najnowszy koncept swojej marki w Manufakturze
Salon Yes w Manufakturze w Łodzi (fot. Yes)

Jedna z największych polskich marek jubilerskich otwiera nowy sklep w Łodzi. Świeży koncept będzie funkcjonować w centrum handlowym Manufaktura.

Nowy salon ma “zredefiniować sposób prezentowania biżuterii i tworzyć przestrzeń odpowiadającą współczesnym oczekiwaniom klientów” - podkreśla sieć. Salon w Manufakturze, choć p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. październik 2025 21:00