19.05.2021 / 13:18
StoryEditor

Krajowy Plan Odbudowy, rosnące ceny drobiu, opłata reprograficzna. Obejrzyj Wiadomości Handlowe [ODCINEK 14]

Na zdj. goście najnowszego odcinka programu Wiadomości Handlowe (fot. mat. własne)
W najnowszym odcinku programu Wiadomości Handlowe przyjrzeliśmy się temu, co rząd zapisał w Krajowym Planie Odbudowy dla branży spożywczej. Zwróciliśmy także uwagę na dynamicznie rosnące ceny drobiu i potencjalne problemy z dostępnością produktów. Rozmawialiśmy także o opłacie reprograficznej, która co prawda ma pomóc artystom, ale jednocześnie może przełożyć się na wzrost cen urządzeń elektronicznych w sklepach.

Wiadomości Handlowe tworzone są przez naszą redakcję we współpracy z Telewizją BIZNES24. Gospodarzem programu jest Michał Kokoszkiewicz.

Tym razem naszymi gośćmi byli:
- Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności
- Wojciech Wieroński, członek zarządu Media Markt Saturn Polska

Oglądaj premierowe emisje kolejnych odcinków w każdą środę w godz. 10.30-11 na antenie BIZNES24. Wszystkie odcinki będą także dostępne na portalu www.wiadomoscihandlowe.pl.

23.05.2024 / 13:00
StoryEditor
Producent czekolady Milka i ciastek Oreo ukarany przez KE kwotą 337,5 mln euro. Co takiego przeskrobał koncern Mondelēz?
Mondelez jest producentem słodyczy takich marek jak Milka i Oreo
Komisja Europejska nałożyła na Mondelēz International karę w wysokości 337,5 mln euro za utrudnianie transgranicznego handlu czekoladą, ciastkami i produktami kawowymi między państwami członkowskimi, z naruszeniem unijnych reguł konkurencji – poinformował organ Unii Europejskiej.

Dochodzenie KE wykazało, że Mondelez naruszył unijne reguły konkurencji. Producentowi przedstawiono dwa zarzuty. Kara została wymierzona za to, że firma angażowała się w antykon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2024 / 14:11
StoryEditor
Biedronka chce równo traktować pracowników bez względu na ich narodowość, tożsamość płciową, wiek czy przynależność związkową. Sieć podpisała Kartę Różnorodności
Kadr ze spotu Biedronki (fot. JMP/YouTube)
Największy pracodawca w Polsce został sygnatariuszem Karty Różnorodności. Biedronka zobowiązała się w ten sposób do traktowania wszystkich swoich pracowników w taki sam sposób oraz do tworzenia otwartego, przyjaznego środowiska pracy. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że w dyskontowej sieci pracuje już ponad 850 osób z niepełnosprawnościami, a w gronie ponad 81 tys. pracowników znaleźć można osoby aż 37 różnych narodowości.

Karta Różnorodności to projekt, za którym stoi Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Oprócz Biedronki, która właśnie dołączyła do grona sygnatariuszy dokumentu, pod kartą podpisa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. maj 2024 17:25