26.08.2020 / 22:05
StoryEditor

Nadciąga fala fuzji i przejęć w branży mięsnej

Stoisko mięsne w sklepie sieci Biedronka (Biedronka)
Część zakładów mięsnych upadnie, a część zostanie przejęta przez konkurencję.  Poszukiwania nowych właścicieli dla małych i średnich przetwórców już się rozpoczęły – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Blackpartners. 


Wspomniane badanie objęło ponad 200 zakładów mięsnych w Polsce. Jak się okazało, aż 90% z nich odczuło negatywne skutki pandemii, chociaż tylko połowa odnotowała spadek przycho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2024 / 13:14
StoryEditor
Włosi chcą przejąć od Brytyjczyków markę Wielkoposki
Newlat Food zamierza przejąć brytyjską firmę Princes Limited, producenta marki Wielkopolski (Shutterstock)
Włoski koncern spożywczy Newlat Food zamierza przejąć brytyjską firmę Princes Limited. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek w sprawie koncentracji. Princes Limited ma spółkę Edible Oils z Archer Daniels Midland, która produkuje olej Wielkopolski.

Newlat Food S.p.A. z siedzibą w Reggio Emilii we Włoszech ma zamiar przejąć kontrolę nad Princes Limited z siedzibą w Liverpoolu w Wielkiej Brytanii. Jeśli organy antymo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2024 / 10:34
StoryEditor
Dyskonty w starciu na marki własne. W których kategoriach brandy Biedronki wygrywają z markami Lidla i odwrotnie?
Głównym orężem Biedronki i Lidla w walce o miano najtańszego sklepu w Polsce są marki własne (fot. Wiadomości Handlowe)
Mleczna Dolina czy Pilos? Kraina Wędlin czy Pikok, Dada czy Lupilu? Wiemy, które z tych marek własnych, należących do dwóch wiodących sieci dyskontowych w Polsce, czyli Biedronki i Lidla częściej pojawiają się na listach zakupowych Polaków i w jakich kategoriach każdy z tych graczy ma przewagę.

Walka o miano najtańszego sklepu w Polsce, toczona między sieciami Biedronka i Lidl, odbywa się przede wszystkim przy użyciu oręża, jakim są obniżki cen na produkty marek własny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. czerwiec 2024 13:25