13.09.2019 / 11:33
StoryEditor

Obligatariusze ZM Kania domagają się przed sądem majątku Henryka Kani

Henryk Kania, źródło: henrykkania.pl ()
Obligatariusze Zakładów Mięsnych Henryk Kania wystąpili do sądu w celu uzyskania klauzuli wykonalności, co umożliwi im egzekucje z zabezpieczeń udzielonych przez Henryka Kanię. Obawiają się, że po sprzedaży zakładów większość zobowiązań trafi do banków będących wierzycielami.

Radca prawny i administrator zabezpieczeń Wojciech Pfadt powiedział, że obligatariusze, którzy zdecydowali się skorzystać z zabezpieczeń nie czekając na wynik postępowania restr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 13:23
StoryEditor
Litwini inwestują w rozwój sieci Stokrotka. Polska jednym z najważniejszych rynków wzrostu dla Maxima Grupe
Stokrotka w Pruszkowie (fot. Robson90/Shutterstock)
Sieć sklepów Stokrotka powiększyła się w 2023 roku o 60 nowych sklepów i na koniec roku liczyła 976 placówek, w tym 86 franczyzowych. Przychody polskiego oddziału Maxima Grupe wyniosły 1,74 mld euro, wobec 1,39 mld euro rok wcześniej, a udział w polskim rynku litewska sieć oszacowała na 2,5 proc. – wynika z raportu rocznego Maxima Grupe za 2023 rok.

Litewski operator sklepów spożywczych zaznacza, że polski rynek jest dla niego szczególnie ważny. – Podobnie jak w latach poprzednich, głównymi rynkami rozwoju Grupy pozostają P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 13:02
StoryEditor
Eksport polskiej żywności za pośrednictwem sieci Lidl mocno w górę. Wzrost o ponad 1 mld zł w jeden rok
Sklep sieci Lidl/zdjęcie ilustracyjne (fot. ShutteDAN_SHMIDT/Shutterstockrstock)
Sieć Lidl w 2023 r. wyeksportowała polskie produkty warte 6,45 mld zł. Rok wcześniej wartość wewnętrznego eksportu sieci - głównie marek własnych produkowanych w Polsce, a sprzedawanych w sklepach Lidla w innych krajach - wyniosła 5,4 mld zł. Widać zatem spory progres, sięgający ok. 20 proc.

Jak podaje Lidl, w minionym roku ponad 300 polskich dostawców wyeksportowało swoje produkty w ramach marek własnych Lidla na 28 zagranicznych rynków. W gronie ośmiu najw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 10:58