23.11.2020 / 16:49
StoryEditor

Paweł Nowak, dyrektor Goodvalley: Ponad 40 proc. Polaków ogranicza jedzenie mięsa

Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley (fot. WH)
Z badań przeprowadzanych wśród konsumentów wynika, że ok. 10 proc. Polaków deklaruje wegetarianizm. Ten odsetek jest jeszcze większy w grupie ludzi młodych. Co więcej, aż 41 proc. osób, spomiędzy tych, które nadal jedzą mięso, twierdzi, że w czasie pandemii ogranicza jego spożycie – wskazał Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley, podczas prelekcji „Będziemy jeść mniej mięsa?” na Retail&FMCG Congress 2020.

Paweł Nowak zwrócił uwagę, że osoby, które zdecydowały się na niejedzenie mięsa, często odkrywają, że nie jest to łatwą decyzją. – Zdarza się, że całkowita rezygnacja z produktó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 18:53
StoryEditor
Auchan wchodzi we franczyzę Intermarché. Niemal 300 supermarketów zmieni szyld do końca 2026 r.
Logo sieci sklepów Auchan (fot. Shutterstock)

Grupa Muszkieterów zapowiada istotną zmianę w strategii franczyzowej, która istotnie wpłynie na rynek handlu detalicznego. Plan obejmuje przejęcie supermarketów franczyzowych Auchan Retail przez marki Intermarché i Netto.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Muszkieterowie przejmują Auchan
  • Unikalny model Intermarché i Netto
  • Sklep Muszkieterów co 10 km
  • Muszkieterowie zwiąkszają udziały w rynku...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 11:38
StoryEditor
MediaMarkt będzie sprzedawać na Glovo. Laptopy i konsole w pół godziny dojadą do domu klienta
Na zdj. kurier Glovo w Warszawie (fot. Shutterstock)

Laptop, małe AGD, smartwatch czy konsola - to tylko część produktów z oferty MediaMarkt, które użytkownicy Glovo w Polsce mogą już zamówić bezpośrednio przez aplikację. Glovo chwali się, że jest jedyną platformą dostaw na żądanie w Polsce współpracującą z tą siecią elektromarketów.

Współpraca MediaMarkt i Glovo, jak zadeklarowano, odpowiadać ma na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy oczekują szybkich i wygodnych zakupów. Usługa dedykowana jest oso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 22:32