08.05.2020 / 18:04
StoryEditor

Pękające łańcuchy dostaw zmuszą firmy spożywcze do przebudowania strategii zaopatrzeniowych

Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży w Goodvalley (newseria.pl)
Pandemia koronawirusa obnażyła słabości branży logistycznej, nie tylko w Polsce czy Europie, ale na całym świecie. Regularność dostaw jest mocno zachwiana, a poszczególne elementy łańcuchów dystrybucji dalej pękają. Eksperci ostrzegają, że koniecznością będzie przemodelowanie obecnych systemów. Ze wszystkich branż korzystających z transportu swoich produktów najbardziej narażona na straty i nieterminowość przewozów jest branża spożywcza. Czy łańcuch międzynarodowego handlu żywnością jest zagrożony także w Polsce? Jakich zmian wymaga?

W tym momencie przewóz towarów w Polsce znajduje się w podobnej sytuacji jak w reszcie krajów Unii Europejskiej. Wiele firm ma problem z wyrównaniem wielkości produkcji do ilośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.06.2025 / 19:10
StoryEditor
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów

To był kolejny fatalny rok dla belgijskiego Browaru Haacht, który ma w swoim portfolio dobrze znane piwoszom marki Primus i Tongerlo. Firma podwoiła stratę, dlatego władze browaru rozważają opcje strategiczne, w tym możliwą sprzedaż biznesu. Belgijski browar zbyt późno zareagował na zmieniające się nawyki konsumentów, co spowodowało mocne spadki sprzedaży.

Czy browar czeka bankructwo?

Jak przyznał prezes Boudewijn Van der Kelen, Browar Haacht musi wdrożyć głęboki plan restrukturyzacji i podjąć radykalne decyzje, ponieważ rok 2024...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 09:34
StoryEditor
Dyskont przemysłowy Action nr 3000 został uruchomiony 5 czerwca 2025 r. Gdzie się znajduje najnowszy sklep sieci?
Dyskont Action w San Rocco al Porto we Włoszech (mat. prasowe)

Sieć dyskontów przemysłowych Action świętuje uruchomienie sklepu nr 3000. Najnowsza placówka została uruchomiona 5 czerwca w San Rocco al Porto we Włoszech. Ma powierzchnię 867 metrów kwadratowych i zatrudnia 20 pracowników.

Action, dyskont oferujący produkty nieżywnościowe, otwiera swój 3000. sklep w Europie, który jest 157. sklepem we Włoszech – we włoskim mieście San Rocco al Porto w południowej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:42