04.10.2021 / 09:44
StoryEditor

Sokołów ma nowego wiceprezesa ds. handlu i marketingu. Maciej Częścik zastąpił Mieczysława Walkowiaka

Maciej Częścik, wiceprezes ds. handlu i marketingu w Grupie Sokołów (fot. mat. pras.)
Od października wiceprezesem ds. handlu i marketingu w Grupie Sokołów jest Maciej Częścik, dotychczasowy dyrektor spółki ds. cen w biurze zarządu. Zmiana jest wynikiem przejścia na emeryturę dotychczasowego wiceprezesa Mieczysława Walkowiaka, który zajmował to stanowisko od 2000 r.

Odchodzący ze stanowiska wiceprezesa ds. handlu i marketingu Mieczysław Walkowiak był związany z Grupą Sokołów od 22 lat. Gdy w wyniku fuzji sześciu zakładów produkcyjnych, we w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2024 / 16:07
StoryEditor
Kaufland w Polsce ze stratą netto za rok finansowy 2023/24. Wynik netto operatora supermarketów gorszy o ponad 500 mln zł!
Kaufland ma w Polsce ok. 250 sklepów (Shutterstock)

Przychody Kauflandu w Polsce w okresie od 1 marca 2023 roku do 29 lutego 2024 roku zmniejszyły się o 4 proc. w porównaniu z podawanymi w ub. roku i wzrosły o 1,42 proc. w zestawieniu z danymi porównawczymi, ponieważ firma dokonała zmiany zasad rachunkowości. Jednak w sprawozdaniu finansowym najbardziej rzuca się w oczy kilkusettysięczna strata detalisty.

Kaufland odnotował sprzedaż w roku finansowym 2023/24 w wysokości 13,90 mld zł.  W zestawieniu z przekształconymi danymi porównawczymi za poprzedni rok obrotowy oznacza to wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2024 / 17:29
StoryEditor
Kolejny operator idzie śladem Żabki oraz Dino. Firma otwiera autonomiczny sklep w samym sercu handlowej Warszawy
Firma Enata Bread otworzyła pierwszy automatyczny sklep Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni (fot. LinkedIn)

Grupa Enata Bread to pierwszy podmiot z branży piekarniczej, który zdecydował się zainwestować w sklepy autonomiczne. Jak firma kierowana przez Bartłomieja Rychcika traktuje ten projekt?

Firma Enata Bread, rozwijająca równolegle dwie sieci placówek detalicznych: Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni (działającą na podwalinach sieci Nowakowski Gorąco Polecam) oraz Bak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 09:39