21.04.2020 / 19:00
StoryEditor

Sokołów uruchomił dwie nowe strony internetowe

(fot. materiały prasowe)
Sokołów uruchomił dwie nowe witryny internetowe, dostosowane do potrzeb konkretnych grup odbiorców. Serwis www.sokolow.pl to znana klientom strona produktowa, która została opracowana zgodnie z nowymi trendami. Z kolei portal www.sokolowsa.pl to nowa witryna korporacyjna stworzona z myślą o pracownikach, partnerach biznesowych i przedstawicielach mediów.

Ze względu na dużą ilość różnorodnych materiałów, jak również odmienne potrzeby określonych grup odbiorców, Sokołów podjął decyzję o zastąpieniu dotychczasowej witryny firmowej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 15:08
StoryEditor
Czterodniowy tydzień pracy w sklepach? Ministerstwo szykuje pilotaż. Jak chce zachęcić sieci handlowe do udziału?
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej będzie zachęcać firmy do skracania czasu pracy pracowników. Ciekawe czy uda mu się tego dokonać w przypadku sieci handlowych (fot. Shutterstock)

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uznało, że wnioski z badań różnych modeli skróconego czasu pracy są na tyle obiecujące, że warto promować to rozwiązanie wśród przedsiębiorców. Jak resort, którym kieruje Agnieszka Dziemianowicz-Bąk ma zamiar skłonić firmy do tego, żeby pozwoliły pracownikom pracować krócej?

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społeczne ma zamiar uruchomić programy pilotażowe związane ze skróceniem czasu pracy - informuje "Dziennik Gazeta Prawna". Z ustaleń "DGP"...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 13:04
StoryEditor
Tegoroczna Wielkanoc będzie najdroższa w historii… prawie jak co roku
Ekspedientki w sklepach drogerii DM w Polsce

Departament Analiz Makroekonomicznych Banku Pekao przeanalizował inflację zakupowego "koszyka wielkanocnego". Analitycy wyciągnęli ciekawe wnioski za danych, dotyczących trendów w cenach żywności z ostatnich kilku lat. Okazuje się, że tańsze święta, to mit.

Co roku słyszymy, że tegoroczne Święta będą najdroższe w historii… I co roku jest to w większości przypadków prawdą, ale nie jest to nic zdrożnego. Jak tłumaczą analitycy Banku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 09:40