30.08.2022 / 11:12
StoryEditor

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP ma nowego prezesa

Tomasz Parzybut, nowy prezes Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tomasz Parzybut, który pełnił dotychczas m.in. funkcję rzecznika i dyrektora generalnego Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP (SRW RP), został prezesem organizacji. Dotychczasowy szef stowarzyszenia Janusz Rodziewicz obejmie funkcję wiceprezesa. Wiceprezes Piotr Ziemann także pozostaje na swoim stanowisku.

Tomasz Parzybut, absolwent studiów dziennikarskich na Uniwersytecie Warszawskim, pracował wcześniej jako redaktor w telewizji TVN i TVR; współpracował m.in. z redakcją Farmera, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 14:59
StoryEditor
Wojciech Dziekanowski, sieć Mirabelka: planujemy poszerzyć działania o kolejne regiony kraju
Wojciech Dziekanowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Mirabelka

Sieć sklepów partnerskich Mirabelka prowadzi swoją działalność na terenie czterech województw, w tym głównie na Mazowszu i Lubelszczyźnie. W niedalekiej przyszłości sytuacja ma jednak ulec zmianie. Firma planuje w 2025 roku kilkadziesiąt nowych otwarć. Punkty handlowe działające pod szyldem marki mają pojawić się m.in. na Podkarpaciu oraz Warmii i Mazurach.

Sieć Mirabelka rozpoczęła swoją działalność na rynku wiosną 2013 roku. Pierwsze sklepy należące do firmy pojawiły się wówczas na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny. Z czasem marka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 09:42
StoryEditor
"Sushimaty" w Polsce. Pierwsze automaty z sushi w Warszawie stanęły przy stacjach paliw. Czy okażą się hitem?
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)

Sushi Supreme otworzyło trzy automaty wydające klientom sushi 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Pierwszymi lokalizacjami marki zostały stacje paliw Circle K. Właściciel automatów zapowiada, że na trzech miejscach się nie skończy. Czy ten pomysł ma szansę się przyjąć?

Mieliśmy już paczkomaty, kwiatomaty, chlebomaty, ciastomaty, sznurówkomaty i wiele innych rodzajów automatów - teraz przyszła pora na "sushimaty". Na taki pomysł biznes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2024 18:02