04.10.2022 / 16:32
StoryEditor

Tomasz Parzybut, SRW RP: Hodowcy i przetwórcy byli perfidnie oszukiwani

Tomasz Parzybut, prezes Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Informacje, które w poniedziałek do nas spłynęły są zaskakujące. Na razie mamy szczątkowe wiadomości dotyczące tej afery. Bez wątpienia stroną poszkodowaną jest tutaj branża mięsna, perfidnie oszukiwani hodowcy i przetwórcy, których nie można winić czy łączyć z tym procederem – mówi Tomasz Parzybut, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP (SRW RP).
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 09:22
StoryEditor

Tesco kolejny raz podejmuje walkę z siecią Aldi i blokuje ceny 1 tys. produktów

Tesco podejmuje walkę cenową z siecią Aldi (fot. Tesco)
Sieć Tesco w Wielkiej Brytanii znów walczy z dyskontami Aldi na ceny. Operator jest mocno zdeterminowany do tego, aby nie stracić więcej udziałów w rynku, na którym coraz mocniej zaznaczają swoją obecność niemieckie sieci dyskontów.

Tesco będzie blokować ceny 1 tys. produktów do 2024 roku. Brytyjska sieć handlowa zadeklarowała poza brakiem podwyżek, również obniżenie cen setek produktów i dopasowanie ich do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 13:00
StoryEditor

Dino za chwilę prześcignie Biedronkę. Jaki potencjał do rozwoju ma sieć z Krotoszyna na polskim rynku?

<p>Sklep Dino w Łodzi</p>

Rozwój sieci sklepów Dino

fot. Materiały Własne
<p>Sklep Dino w Łodzi</p>

Rozwój sieci sklepów Dino

fot. Dino Polska
<p>Sklep Dino w Łodzi</p>
<p>Sklep Dino w Łodzi</p>
Gdy spółka Dino Polska debiutowa w kwietniu 2017 r. na giełdzie, w prospekcie emisyjnym władze firmy informowały, że widzą potencjał na 2700 sklepów. Dzisiaj operator ma już niemal 2300, a logistyka pozwala na obsługę ponad 3000 placówek (8 CD). Te dane wskazują, że wkrótce firma powinna oficjalnie zaktualizować strategię rozwoju. W mediach pojawiła się jakiś czas temu liczba 3700, która miała pokazywać kolejny próg rozwoju sieci z Krotoszyna, ale według wyliczeń analityków potencjał jest znacznie wyższy. Ile sklepów może otworzyć operator na polskim rynku?

Jak wskazuje Janusz Pięta, analityk finansowy Biura Maklerskiego mBanku, potencjał w zakresie liczby sklepów jest w przypadku Dino jednym z kluczowych założeń wpływających na wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 03:18