27.04.2017 / 15:48
StoryEditor

Carrefour wycofuje z polskich sklepów jajka z chowu klatkowego

(materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour Polska podjął decyzję dotyczącą wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego, oznaczonych cyfrą 3. Decyzja ta wynika ze strategii CSR oraz polityki jakości Grupy Carrefour. Jajka z chowu klatkowego w marce własnej Carrefour znikną z półek do 2020 roku, natomiast jajka od producentów narodowych do roku 2025.

- Carrefour Polska podejmuje wiele działań z zakresu ochrony bioróżnorodności. W ramach przyjętej strategii postanowiliśmy wycofać jaja z chowu klatkowego wśród marek własnych d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 11:14
StoryEditor
Glovo i sieć Kakadu błyskawicznie dostarczą klientom produkty dla zwierząt. Co dokładnie?
Glovo i Kakadu ze wspólną ofertą dla psów i kotów
Ponad 4300 produktów dla zwierząt, będzie można od teraz zamówić za pomocą aplikacji Glovo prosto z sieci sklepów Kakadu. Nie ważne, czy klient będzie potrzebował dla pupila zbilansowanej karmy, zdrowych przekąsek, wygodnego legowiska czy nowej obroży dla psa.

Prawie połowa Polaków dzieli dom z co najmniej jednym pupilem: psem, kotem, rybkami czy nawet szynszylami. Jesteśmy w pierwszej piętnastce krajów na świecie pod względem liczby ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 18:54
StoryEditor
Co drugi internauta w Polsce twierdzi, że kupuje żywność online. Ogromny wzrost rok do roku! Jak to możliwe?
Coraz więcej Polaków kupuje żywność online (fot. Shutterstock)
Aż 48 proc. osób korzystających z internetu w Polsce twierdzi, że kupuje produkty spożywcze online. Względem ubiegłego roku odsetek ten wzrósł o... 19 punktów procentowych! - wynika z badania Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

Według badania "Omni-commerce. Kupuję wygodnie", przeprowadzonego na próbie 1982 internautów metodą CAWI w marcu 2024 r., aż... 100 proc. internautów dokonału zakupu w ka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:13