26.05.2020 / 20:13
StoryEditor

Danone ma nowego dyrektora marketingu

(fot..infravision.com)
Daniel Przemęcki został nowym dyrektorem marketingu firmy Danone w Polsce. Przejął obowiązki Ingi Songin, która przeszła do Reckitt Benckiser – podaje serwis www.wirtualnemedia.pl.

Przemęcki będzie odpowiedzialny za zbudowanie polskiego zespołu marketingu firmy Danone. Dodatkowo jest odpowiedzialny za budowanie marki Activia w całym regionie CEN (Europa Śr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 61% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 15:42
StoryEditor
Liczba promocji w sklepach rośnie. Wojna cenowa zrobiła swoje
Liczba promocji w sklepach rośnie (fot. Wiadomoscikosmetyczne.pl)

Z danych HiperCom Poland wynika, że w pierwszej połowie roku liczba promocji w sklepach wzrosła o 8,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. To efekt przede wszystkim powrotu VAT-u na żywność i wojny cenowej dyskontów.

Na osiem monitorowanych przez HiperCom Poland formatów handlowych, połowa odnotowała wzrost, a połowa spadek liczby promocji. Największe wzrosty zaobserwowano w dyskontach oraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.09.2024 / 10:06
StoryEditor
Afera McDonald’s z darmowymi posiłkami dla służb walczących z powodzią. Są dostępne jedynie w dziesięciu restauracjach
Afera McDonald’s z darmowymi posiłkami dla służb walczących z powodzią (fot. Shutterstock)

Według komunikatu McDonald’s, służby mundurowe działające na terenach dotkniętych powodzią, miały otrzymywać darmowe posiłki w lokalach sieci fast food. Jednak na portalu X profil ”Służby w akcji” oskarża firmę o wprowadzanie w błąd i twierdzi, że cała akcja to jedynie chwyt marketingowy sieci.

McDonald’s informował 19 września o początku akcji wspierającej służby mundurowe walczące z powodzią. Sieć zaoferowała im bezpłatne posiłki. ”W ramach pomocy rozpoczęliśmy akcję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 15:19