27.08.2022 / 11:25
StoryEditor

Danone odprawiony z kwitkiem podczas negocjacji z sieciami Delhaize i Lidl

Sklep Lidl w Belgii (Shutterstock)
Belgijskie oddziały sieci supermarketów, takie jak Delhaize i Lidl, nie mają obecnie w ofercie produktów marki Danone. Producent nabiału nie wynegocjował oczekiwanej ceny co najmniej u kilku operatorów sklepów.

Delhaize i Lidl nie sprzedaje obecnie w Belgii produktów Danone, bo – jak twierdzą - francuski producent domaga się "niedopuszczalnych" podwyżek cen – donosi retaild...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 14:47
StoryEditor
Start systemu kaucyjnego 1 października tylko w teorii. Co z praktyką?
Zgodnie z przewidywaniami ekspertów system kaucyjny tak naprawdę wystartuje w Polsce najwcześniej w listopadzie (fot. Shutterstock) 

1 października 2025 r. ma w Polsce zacząć działać system kaucyjny. Eksperci są przekonani, że będzie to start tylko na papierze. W praktyce w sklepach nie pojawią się bowiem napoje w opakowaniach, które klienci będą mogli zwrócić, odzyskując za nie kaucje.

Wielkimi krokami zbliża się data, od której ma w Polsce obowiązywać system kaucyjny. Jego start resort klimatu i środowiska ustalił początkowo na 1 stycznia 2025 r., a następn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 11:10
StoryEditor
Eurocash ma w końcu w sklepach ceny jak w Lidlu i Biedronce. To efekt nowej strategii dystrybutora

Grupa Eurocash rozwija portfolio marek własnych. Marka "Codzienny" to nowość w portfolio dystrybutora i operatora sieci franczyzowych. Obejmie około 120 artykułów pierwszej potrzeby, a część z nich już trafiła na półki lokalnych sklepów, oferując atrakcyjne ceny na poziomie dyskontów. Firma deklaruje, że jest to strategiczny krok, mający na celu wzmocnienie konkurencyjności detalistów i wspierający długofalowy rozwój private label w Grupie.

Jak podaje Eurocash, marka "Codzienny" obejmuje szeroką gamę podstawowych produktów spożywczych – od nabiału, poprzez produkty suche, oleje, napoje, konserwy czy jaja. Produkty ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 05:09