16.03.2020 / 14:56
StoryEditor

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita: Nasze krowy są zdrowe, a mleka mamy pod dostatkiem

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita (materiały własne)
Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita postanowił uspokoić Polaków, którzy są zaniepokojeni rozwojem epidemii koronawirusa w Polsce. - Jako lider polskiej branży mleczarskiej spełniamy odpowiedzialny społecznie obowiązek, realizujemy zamówienia, nie panikujemy, coraz lepiej funkcjonujemy i nie zwalniamy tempa, a procesy produkcyjne przebiegają właściwie – tłumaczy swoim liście Dariusz Sapiński.

Prezes Grupy Mlekovita podkreśla, że dobro Polski i Polaków jest dla nas najważniejsze. - Jako firma nieodłącznie związana z rolnictwem mamy doświadczenie w radzeniu sobie ze sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 09:30
StoryEditor
Żabka bierze kredyt. Właściciel największej sieci convenience w Polsce pracuje nad kosztami i zadłużeniem
Żabka zrobiła kolejny krok w kierunku obniżania kosztów obsługi zadłużenia i umacniania swojej pozycji gotówkowej (fot. materiały prasowe)

Grupa Żabka ogłosiła zawarcie nowej umowy kredytowej wartej 3,5 mld zł, Celem transakcji jest refinansowanie dotychczasowego zadłużenia oraz dalsze obniżanie kosztów jego obsługi. Dzięki nowym, korzystniejszym warunkom, w tym niższej marży i dobrowolnej spłacie części długu, firma umacnia swoją pozycję finansową, kontynuując realizację celów zapowiedzianych podczas IPO.

Grupa Żabka zawarła 9 września 2025 r. nowe umowy kredytów senioralnych o równowartości 3,5 mld zł, z terminem zapadalności w 2031 r. uwzględniające redukcję marż w st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 14:13
StoryEditor
Rozrywka napędza rozwój centrów handlowych. Jak zmieniają się modele biznesowe galerii?
Gemini Park Tychy (fot. materiały prasowe)

Latem centra handlowe Gemini Park Bielsko-Biała oraz Gemini Park Tychy zanotowały wzrost ruchu klientów o odpowiednio 4 i 5,5 proc. proc. w porównaniu do zeszłego roku. Centra przekonują, że latem stały się lokalnymi hubami rozrywki.

Gemini podkreśla, że sukces jest o tyle istotny, że w tym samym czasie, w skali ogólnopolskiej notowano spadkowe tendencje. Za dobry wynik odpowiadają zwłaszcza punkty rozry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 07:33