20.06.2020 / 16:29
StoryEditor

Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity: Wzrosło zapotrzebowanie na produkty prozdrowotne

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, zwiększyliśmy produkcję wyrobów o szczególnych właściwościach zdrowotnych, czyli wpływających na zwiększenie odporności - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita.

Mleko i produkty mleczne są wciąż podstawowym składnikiem codziennej diety większości konsumentów. - Pandemia nie sprawiła, że Polacy zrezygnowali ze spożycia nabiału. Na począt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 23:56
StoryEditor
Eurocash stawia na ostrą ekspansję franczyzy: 1000 nowych sklepów, jeden brand i koniec z rozdrobnieniem
Otwarcie 8000. sklepu Abc przy. ul. Senatorskiej w Warszawie - 19

Grupa Eurocash zaprezentowała strategię na lata 2026–2027, w ramach której całkowicie przebuduje segment detaliczny, wzmocni franczyzę i uporządkuje sieć sklepów własnych. Celem jest zbudowanie największego zintegrowanego systemu franczyzowego w kraju, który do 2027 roku ma urosnąć o ponad 1000 sklepów i osiągnąć 10-procentowy udział w rynku FMCG.

Transformacja ma zmienić dotychczasowy model działania z hurtowego na pełnoprawnego operatora detalicznego, opartego na trzech spójnych formatach sklepowych - supermarketach, ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 17:37
StoryEditor
Rekordowe wyniki Kauflandu na Glovo. Sprzedaż 2-krotnie przebiła założenia
Rekordowe wyniki Kauflandu na Glovo. Sprzedaż 2-krotnie przebiła założenia (fot. Kaufland + Glovo)

Kaufland testuje usługę zakupu swoich produktów za pośrednictwem Glovo. Teraz sieć wstępnie podsumowuje pierwsze tygodnie pilotażu. – Skala zamówień 2-krotnie przekroczyła nasze założenia – informuje Marcin Cieślik. A co najczęściej wybierają klienci Kauflandu na Glovo?

W artykule przeczytasz: 

  • Pilotaż Glovo w sklepach Kaufland przekroczył założenia finansowe aż 2-krotnie
  • Kaufland testuje Glovo w Krakowie
  • Jak klienci Kauflandu podchodzą do pilotażu Glovo?
  • Jakie produkty najczęściej wybierają klienci Kauflandu poprzez Glovo?
  • Sieć testuje kolejne rozwiązania w ramach pilotażu w Krakowie
  • W jakich miastach jeszcze będzie dostępna oferta Kauflandu na Glovo?

Pilotaż Glovo w sklepach Kaufland przekroczył założenia finansowe aż 2-krotnie

Marcin Cieślik z Departamentu Organizacji Sprzedaży w Kaufland Polska wstępnie podsumowuje wyniki pilotażu usługi Glovo w sklepach Kaufland. Sieć już teraz twierdzi, że wyniki są rewelacyjne.

– Skala zamówień online w pierwszych trzech tygodniach pilotażu usługi Glovo w Kaufland dwukrotnie przekroczyła nasze założenia finansowe. Praktycznie każdy kolejny dzień przynosi nam nowy rekord pod względem liczby zamówień, co pokazuje, że klienci bardzo pozytywnie reagują na naszą ofertę – podkreśla Marcin Cieślik.

Kaufland testuje Glovo w Krakowie

Usługa Glovo została wdrożona w listopadzie 2025 roku w Krakowie. Klienci Kauflandu mogą korzystać z usługi Glovo od 7:00 do 22:30 od poniedziałku do soboty. Zasięgiem usługa obejmuje cały Kraków.

Więcej na ten temat możesz przeczytać w artykule: Kaufland debiutuje na Glovo. Sieć zdradza plany rozwoju sprzedaży online [NASZ NEWS]

Sieci handlowej zależało, aby klientom w kanale online zapewnić podobną obsługę, jak w sklepach stacjonarnych. Z tego powodu Kaufland w obu kanałach oferuje identyczne ceny, pełen dostęp do artykułów promocyjnych. Klienci korzystający z Glovo mają również dostęp do oferty działu owoce–warzywa i piekarni. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 13:57