04.12.2018 / 00:00
StoryEditor

Hochland Polska zaczyna świętować 25-lecie działalności. Wydał unikatowy kalendarz

(Fot. materiały prasowe)
Firma Hochland Polska, która w 2019 roku będzie świętować 25-lecie działalności w Polsce, wydała kalendarz. To kontynuacja tradycji, w ramach której producentów serów promuje talenty swoich pracowników - autorów zdjęć.

Hochland to jedna z najdłużej działających i najstabilniejszych firm sektora FMCG w Polsce. Jej historia sięga początku lat 90., kiedy do życia powołana została spółka Hochland ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 10:21
StoryEditor
Skok Żabki na miasteczka i wsie. To już ponad 50 proc. sklepów. Czym kusi klientów?

Choć sklepy sieci Żabka kojarzą się z lokalizacjami o dużym natężeniu ludzkiego ruchu, to ponad połowa z nich działa w małych miastach i na wsiach. – Projekt przeznaczony dla małych miast radzi sobie bardzo dobrze – zapewnia Adam Manikowski, prezes Żabka Polska. Czym Żabka kusi klientów na wsiach i w miasteczkach?

W artykule przeczytasz:

  • Ponad 50 proc. sklepów Żabki w małych miejscowościach
  • Klient spoza aglomeracji wielce pożądany
  • Żabka na wsi i miasteczku kusi klientów ofertą street food
  • Sieci fast foodów nie wejdą do małych miasteczek. Żabka to wykorzystuje
  • Jak Żabka zachęca franczyzobiorców do otwierania sklepów w miasteczkach?

Ponad 50 proc. sklepów Żabki w małych miejscowościach

Sklepy sieci Żabka Polska są usytuowane głównie w lokalizacjach o dużym przepływie ludzi – w centrach miast, na osiedlach. Ale największa w Polsce sieć franczyzowa coraz chętniej otwiera nowe placówki na terenach wiejskich i w miastach do 20 tys. mieszkańców. Spółka podaje, że ponad 50 proc. sklepów Żabki znajduje się w małych miejscowościach.

– Osiem lat temu, gdy dołączyłem do firmy, pracowaliśmy nad konceptem dostosowanym właśnie do specyfiki mniejszych miejscowości. Wówczas sklepy sieci Żabka znajdowały się przede wszystkim w dużych miastach. Ten projekt przeznaczony dla małych miast już funkcjonuje i radzi sobie bardzo dobrze. I to niezależnie od tego, czy jest to miejscowość licząca 5, czy 10 tysięcy mieszkańców – zapewnia Adam Manikowski, prezes Żabka Polska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 16:20
StoryEditor
Klapki z Dino. Sieć supermarketów wprowadza własny merch i chce zostać lovebrandem
Nowością w ofercie sieci Dino są klapki z jej logotypem (fot. Shutterstock/Dino Polska)

Biedronka i Lidl, dwie najpopularniejsze sieci dyskontowe w Polsce, od kilku lat wprowadzają do sprzedaży limitowane serie ubrań i dodatków z własnymi logotypami, utrzymanych w typowych dla nich barwach. Teraz w ich ślady poszło Dino.

Od kilku lat, zwykle w sezonie letnim, w ofercie Biedronki i Lidla pojawiają się linie odzieży i innych dodatków z logotypami i w kolorystyce typowej dla tych sieci. 

Prek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 10:56