24.05.2019 / 00:00
StoryEditor

Hochland wspiera małych piłkarzy chorych na cukrzycę

Drużyna Słodkiej Polski, roczniki 2008-2010, do tej pory przegrali tylko jeden mecz z siedmiu rozegranych (Fot.materiały prasowe)
Firma Hochland Polska poinformowała, że wspiera Słodką Polskę, reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą w piłce nożnej.Drużynę tworzą chłopcy z roczników 2008-2010, z których większość, mimo choroby, gra wyczynowo. 

To zawodnicy m.in. Avii Świdnik, Wisły Kraków, Warty Poznań, Escoli, Akademii Piłkarskiej Reissa czy Sucharów Suchy Las.

Reprezentacja zagrała dotąd siedmiokrotnie, tylko r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 13:27
StoryEditor
Fotoreportaż z sieci monopolowej Alko w Finlandii
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Dział bezalkoholowy Alko obejmuje napoje o zawartości alkoholu do 0,5 proc., wyraźnie oznaczone w języku fińskim i szwedzkim. Stylowe wyposażenie i bogaty asortyment sygnalizują, że napoje o niskiej zawartości alkoholu i bezalkoholowe cieszą się równym szacunkiem na półkach (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Cyfrowy ekran na tylnej ścianie promuje dobieranie potraw do wina, a nie sprzedaż ukierunkowaną na cenę. Ekspozycja z przepisami na „Risotto Milanese i białe wino cytrusowe” prowadzi do strony internetowej Alko, podkreślając priorytetowe podejście firmy (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
„Symbole, które Ci pomogą”: Centralna tablica informacyjna wyjaśnia symbole etykiet Alko, określające profile smakowe, sugestie dotyczące parowania i cechy produktu. W dziale z rumem i brandy, oznakowanie edukacyjne zastępuje promocje, wspierając model sprzedaży detalicznej Alko oparty na wskazówkach. (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Alko prezentuje lekkie wina w saszetkach w dobrze zorganizowanej ekspozycji, która łączy międzynarodową różnorodność ze zrównoważonym rozwojem. Kompaktowe opakowanie redukuje emisję CO₂ jeszcze bardziej niż opakowania typu bag-in-box, oferując wybór przyjazny dla klimatu bez kompromisów w zakresie stylu i jakości.(fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)

Format sklepu sieci Alko jest inny niż wszystkie w Europie. To fiński państwowy sprzedawca napojów alkoholowych, mający monopol na sprzedaż napojów o zawartości alkoholu powyżej 8 proc. Reklama nie wchodzi w grę. Jaką misję realizuje detalista?

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 15:27
StoryEditor
Sklep Biedronki na Roblox. Nowy kierunek ekspansji sieci dyskontów
Gra ”Biedronka Simulator” przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań, udowadniając, że cyfrowa ekspansja dyskontów to skuteczny sposób na angażowanie klienta.

Sieć Biedronka na dobre zadomowiła się w świecie wirtualnej rozrywki. Po ubiegłorocznym sukcesie, największa sieć handlowa w kraju wraca z nową edycją gry na platformie Roblox, tym razem z udziałem Gangu Biedroniaków. Do tej pory gra "Biedronka Simulator" przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań, udowadniając, że cyfrowa ekspansja dyskontów to skuteczny sposób na angażowanie klienta.

Biedronka Simulator 2. Z jajka wykluje się Biedroniak

Druga odsłona, „Biedronka Simulator 2”, zachęca graczy nowościami i pogłębioną mechaniką. Gracze ponownie mogą wcielić si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. październik 2025 00:41