22.02.2018 / 15:28
StoryEditor

Mlekovita najcenniejszą polską marką spożywczą

Dariusz Sapiński, prezes i twórca sukcesu firmy Mlekovita (fot. Wiadomości Handlowe)
Mlekovita – największa grupa mleczarska oraz największy producent i eksporter nabiału w Europie Środkowo-Wschodniej – po raz kolejny została ogłoszona najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki, zajmując 1. miejsce w kategorii „produkty żywnościowe” w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2017.

Pod względem wartości marka Mlekovita została wyceniona na 1,69 mld złotych. W rankingu Najcenniejszych Polskich Marek nieprzerwanie lideruje zarówno w sektorze marek produ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2024 / 10:15
StoryEditor
Rywal Biedronki na Słowacji uruchomi sklepy autonomiczne
Sklep Coop Jednota w Trnawie na Słowacji (Shutterstock)
W najbliższych dniach COOP Jednota otworzy na Słowacji swój pierwszy sklep autonomiczny w rejonie Trnawy w zachodniej Słowacji. Przyszły rywal polskiej Biedronki, która w tym roku uruchomi swoje sklepy, wybrał jedno z najprostszych rozwiązań, aby ograniczyć koszty prowadzenia działalności i zwiększyć sprzedaż.

COOP Jednota to słowacka spółdzielnia spożywcza zrzeszająca 30 podmiotów, a pod szyldem spółdzielni działa prawie 2 tys. sklepów.

Autonomiczne czy samoobsługowe?

W ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 09:36
StoryEditor
Franczyza po nowemu. Lewiatan Express, Żabka Non Stop, Moje Sklepy i inni - przegląd konceptów
Na rynku regularnie pojawiają się nowe koncepty franczyzowe (fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)
Jedni szukają efektywności, inni potrzebują odświeżenia szyldu, a kolejni chcą mieć większą wiedzę na temat sprzedaży w poszczególnych placówkach. Sieci handlowe uruchamiają nowe koncepty z różnych powodów i jak się okazuje z różnym skutkiem. Jaka przyszłość czeka te, które wystartowały w ostatnich kilku lub kilkunastu miesiącach?

Choć ostatnimi czasy umysły franczyzodawców i franczyzobiorców rozgrzewały przede wszystkim informacje o nowych propozycjach stworzonych przez największych graczy albo proje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 15:30