07.02.2021 / 10:39
StoryEditor

Polmlek z przychodami na poziomie 5 mld złotych za zeszły rok. Firma stawia na automatyzację produkcji

– To był dobry rok nie tylko dla nas, ale dla całej branży mleczarskiej, pomimo przejściowej niepewności na rynkach i zahamowania eksportu na początku pandemii. Z czasem jednak się to unormowało i nikt z branży nie miał poważniejszych problemów z eksportem. Choć po pierwszej fali pandemii koronawirusa zapowiadała się tragedia – mówi w rozmowie z Tygodnikiem Poradnik Rolniczy Jerzy Borucki, współwłaściciel i prezes zarządu Grupy Kapitałowej Polmlek.

Borucki podkreśla, że pomimo wiosennego spadku cen odtłuszczonego mleka, później sytuacja zaczęła się stabilizować, a obecnie cena wróciła już do poziomów z początku zeszłego ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 16:52
StoryEditor
Wiemy jakie są plany mamyito.pl wobec przejętych platform Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw
Kamil Kopania (z prawej) i Paweł Kozłowski (z lewej) z Mamyito.pl

Mamyito.pl, dynamicznie rozwijający się internetowy supermarket, właśnie wykonał strategiczny krok, przejmując 100 proc. udziałów w spółce Farmer Direct. Właściciele platform Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw wchodzą do rodziny Mamyito.pl. Co nowy właściciel planuje zrobić z nowymi platformami?

Kamil Kopania, dyrektor zarządzający Mamyito.pl, wyjaśnia, że przejęcie Farmer Direct jest kluczowym elementem strategii rozwoju firmy. Firma, działająca na rynku e-grocery, ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2024 / 12:03
StoryEditor
McDonald‘s wprowadza zmiany. Wołowina za droga, czas na kurczaka
McDonald‘s wprowadza zmiany (fot. Shutterstock)

McDonald‘s w USA zmaga się z odpływem klientów spowodowanym rosnącymi cenami swoich produktów. W odpowiedzi, gigant fast foodu zmienia swoją strategię, stawiając na tańszą alternatywę – kurczaka. Sieć restauracji chce w ten sposób zrekompensować wysokie koszty wołowiny i przyciągnąć klientów, których ograniczony budżet zmusza do oszczędności.

Rosnące ceny wołowiny stają się coraz większym wyzwaniem dla McDonald‘s – informuje portal bankier.pl. W pierwszym kwartale 2024 roku cena eksportowa mięsa wołowego wzrosła o 12...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:59