22.04.2022 / 14:11
StoryEditor

Przychody SM Mlekovita przekroczyły 6,3 mld zł. Władze mleczarskiego giganta mocno narzekają na wzrost cen energii elektrycznej

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita (fot. mat. pras.)
Prezes SM Mlekovita Dariusz Sapiński przedstawił sprawozdanie z działalności za 2021 r. Największa spółdzielnia mleczarska w Polsce osiągnęła ubiegłym roku ponad 6,3 mld zł przychodów i zainwestowała ponad 80 mln zł.

- Wartość przychodów ze sprzedaży w roku 2021 wyniosła ponad 6 mld 303 mln zł, co stanowi do roku poprzedniego wzrost o 12,11 proc. To sprawia, że jesteśmy najwięksi pod względe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2025 / 17:40
StoryEditor
Właściciel Biedronki rozstaje się z Mercadão z grupy Glovo. Uruchamia własny sklep online
Właściciel Biedronki rozstaje się z Mercado z grupy Glovo. Uruchomia własny sklep online (fot. Konrad Kaszuba + Canva)

Jerónimo Martins, właściciel sieci Biedronka przez lata współpracowała z Mercadão z grupy Glovo na rynku portugalskim. Ale właśnie ten związek się zakończył. Jerónimo Martins uruchomił własny sklep online. Jak ma się rozwijać?

O czym przeczytasz w artykule:

  • Jerónimo Martins rozwija własną platformę e-commerce
  • Koniec współpracy z Mercadão z grupy Glovo
  • ­Jak będzie rozwijać się sklep online Jerónimo Martins?
  • Dlaczego Jerónimo Martins otworzył własny sklep online?
  • W Polsce Jerónimo Martins też stawia na własny sklep online

Jerónimo Martins rozwija własną platformę e-commerce

Koncern Jerónimo Martins, właściciel m.in. polskiej sieci Biedronka inwestuje w handel cyfrowy. W połowie maja 2025 roku uruchomił w Portugalii sklep Pingo Doce Online. To duża zmiana, gdyż do tej pory portugalskie markety Pingo Doce umożliwiała zakup produktów spożywczych poprzez współpracę z Mercadã, która należy do grupy Glovo.

Koniec współpracy z Mercadão z grupy Glovo

­– Chociaż współpraca z Mercadão była próbą wejścia na rynek sprzedaży internetowej, która pozwoliła nam zapewnić dostęp do wygodnych zakupów, zdaliśmy sobie sprawę, że zapewnienie naszym klientom pełnego doświadczenia zakupów online w Pingo Doce nie byłoby możliwe przy współpracy z podmiotami trzecimi — wyjaśnił Francisco Soure, dyrektor ds. innowacji i rozwiązań cyfrowych w Pingo Doce. 

Co istotne, Joronimo Martins podkreśla, że chociaż Pingo Doce przestaje sprzedawać za pośrednictwem Mercadão, ale dalej utrzymuje partnerstwo z Glovo w formacie quick commerce.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2025 / 17:02
StoryEditor
Dino znów zaskoczy konkurentów. Sieć wejdzie w nowe obszary biznesowe. Czym chce się zająć? [TYLKO U NAS]
Dino znów zaskoczy konkurentów. Sieć wejdzie w nowe obszary biznesowe. Czym chce się zająć? (fot. Materiały Własne)

Sieć Dino Polska przygotowuje się do istotnych zmian w obszarze prowadzonego biznesu detalicznego. Dynamicznie rozwijająca się sieć supermarketów z Krotoszyna może zaoferować nowe usługi nie tylko swoim klientom, ale także dostawcom. A do tego nieźle na tym zarobić. Czy konkurencji powinni obawiać się nowego pomysłu sieci Dino?

Z artykułu dowiesz się:

  • Sieć Dino rozszerzy swoją działalność: retail media i analiza danych

  • Na jakie rozwiązania w retail mediach postawi Dino?

  • Czy retail...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. maj 2025 12:32