30.09.2017 / 06:38
StoryEditor

Świadome wybory zakupowe Polaków to szansa na zwiększenie PKB

Uczta Lokalnych Smaków w hipermarkecie Auchan w Łodzi, Al. Jana Pawła II (fot. Konrad Kaszuba)
Rodzina Mlekosławnych to główni bohaterowie kampanii „Bądź świadomy – kupuj polskie” organizowanej przez Polską Izbę Mleka, sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka. Kampania ma na celu wskazanie Polakom powodów, dla których warto wybierać polskie mleko i polskie produkty nabiałowe.

Konsumenci podczas zakupów często nie myślą o tym, że wybierając polską markę przyczyniają się do poprawy kondycji naszej gospodarki. Dzięki świadomym wyborom zakupowym mogą mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 08:23
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Eurocash, Polomarket, Netto, Chorten, Stokrotka, Nestlé, Grupa Żywiec, Bunge, opłata cukrowa, ograniczenia w sprzedaży alkoholu, inflacja
Sprawdź, co wydarzyło się w ostatnich dniach w handlu i branży FMCG (fot. Shutterstock, materiały prasowe)

Eurocash, Polomarket, Netto i Chorten tworzą wspólną grupę zakupową. Właściciel Biedronki kupuje producenta warzyw i owoców, a właściciel Stokrotki restrukturyzuje biznes. Rośnie napięcie na linii Biedronka - Henryk Kania. Grupa Żywiec zamyka Browar Namysłów. Nestlé zwalnia tysiące pracowników. Prezes UOKiK stawia zarzuty producentowi oleju Kujawskiego. GUS Podaje najnowsze dane o inflacji. Rząd podnosi opłatę cukrową i pracuje nad ograniczeniami w sprzedaży oraz promocji alkoholu. To tylko niektóre wydarzenia i tematy, jakimi żył handel i branża FMCG w minionym tygodniu.

1. Nestlé zwolni 16 000 pracowników w ciągu dwóch lat. Prezes wyjaśnia, dlaczego to zrobi

Nestlé, największa na świecie firma spożywcza, właściciel marek takich jak KitKa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 10:05
StoryEditor
Zużyte pieluchy na targach FMCG. I nikomu nie przeszkadzały! Nietypowa akcja promocyjna producenta pojemników
Pojemniki firmy AirWell (fot. Airwell)

Marka AirWell w dosyć nietypowy sposób postanowiła podejść do promocji swojego produktu, czyli szczelnych koszy na zużyte pieluchy Firma zebrała zużyte sztuki i… przyniosła je na targi.

AirWell to producent pojemników na brudne pieluchy - rozwiązań, które są niezbędne dla każdego rodzica maluchów. Ich najbardziej istotną funkcjonalnością jest izolowanie nieprzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 16:28