15.07.2016 / 16:26
StoryEditor

Wyroby mleczarskie bez laktozy: konieczność, a nie moda

Nie tylko mleko może być bez laktozy. Swój bezlaktozowy odpowiednik ma już niemal każdy rodzaj popularnych produktów nabiałowych (fot. Pixabay/CC0)
Trudności z trawieniem nabiału to nie chwilowa moda, ale poważny problem, który dotyka coraz większą liczbę konsumentów. Segment produktów o obniżonym poziomie laktozy lub całkiem od niej wolnych będzie zatem dalej się rozwijał, odbierając miejsce na półce standardowym wyrobom mleczarskim. Być może za kilka lat przejdzie do mainstreamu?

Jeszcze kilka lat temu produkty bez laktozy – czyli cukru mlecznego – były jedną z kilku niszowych ciekawostek dietetycznych – mało kto dostrzegał w tym segmencie wschodzącą gwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 11:50
StoryEditor
Jeronimo Martins z niższym zyskiem za pierwszy kwartał 2024 roku. To koszt promocji cenowych
Pedro Soares dos Santos (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Portugalski właściciel sieci Biedronka i Hebe dąży do tego, aby zwiększyć udziały w rynku, kiedy inni detaliści odnotowują spadki sprzedaży. Spółka jest nastawiona na ostrą konkurencję cenową we wszystkich sieciach handlowych, których jest operatorem.

Grupa Jeronimo Martins, w pierwszym kwartale 2024 roku uzyskała przychód w wysokości niemal 8,07 mld euro, o 18,6 proc. wyższy niż rok wcześniej. Największy udział w wynikach sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:26
StoryEditor
Żabka wprowadzi do sklepów kioski samoobsługowe znane z fast-foodów. Wkrótce start pilotażu [NASZ NEWS]
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Żabka tak mocno skręca w kierunku gastronomii, że aż ma w planach wprowadzenie do sklepów kiosków samoobsługowych, jakie znaleźć można chociażby w punktach typu fast-food. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, maszyny pojawią się testowo w pierwszych Żabkach już w najbliższych tygodniach.

Pilotaż prowadzony będzie w sklepach, w których oferta gastronomiczna Żabki cieszy się największą popularnością. Testowana nowość ma przyspieszyć i ułatwić proces zamawiania pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 14:00