08.01.2024 / 09:00
StoryEditor

2x 100% wzrostu sprzedaży napojów SŁOŃCE od Natura Cold Press

Spółka Natura Cold Press, producent niepasteryzowanych soków COLD PRESS, smoothie i innych naturalnych napojów, ogłosiła najnowsze wyniki. W 2023 roku firma zanotowała imponujący wzrost sprzedaży marki SŁOŃCE - napojów utrwalanych metodą HPP. Produkty dystrybuowane są w kanale retail, można je zakupić w takich sieciach handlowych jak Auchan, Carrefour, Frisco, SPAR i wiele innych

- Od 2021 roku obserwujemy dynamiczne wzrosty sprzedaży produktów SŁOŃCE w dużych sieciach handlowych. W 2022 roku wzrost wyniósł 105%, a w 2023 kolejne 112%. Te liczby cieszą nas podwójnie dlatego, że ostatnie lata w Polsce nie były najłatwiejsze dla rynku konsumenckiego - komentuje Oskar Lis, prezes Natura Cold Press - To osiągnięcie jest zasługą stale udoskonalanej linii naszych produktów, ale także wyjątkowego zaangażowania i pracy całego zespołu. Oczywiście na tym nie poprzestajemy. W 2024 szykujemy kilka nowości. Właśnie wprowadziliśmy do sieci Auchan większe, litrowe pojemności bestsellerowych smaków soków i smoothie. Przed nami kilka innych ekscytujących premier.

W 2023 roku urosło także menu SŁOŃCE. W tym okresie producent rozszerzył ofertę o kolejne naturalne produkty. W menu zadebiutowały wzmacniające SHOTy witaminowe, nowe smaki bestsellerowej linii WOW smoothie oraz nowy sok COLD PRESS.

Spółka zalicza nie tylko wzrost sprzedaży w kanale retail. W 2023 roku wystartował także e-commerce sokislonce.pl. W nowym sklepie internetowym klienci z całej Polski zamawiają naturalne napoje w formule subskrypcyjnej. Poza przyjaznymi rozwiązaniami technologicznymi sklep wyróżnia się także atrakcyjnymi cenami, umożliwiając zakup najwyższej jakości soków COLD PRESS w cenie poniżej 10 zł.

Imponujący wzrost sprzedaży to dowód na to, że Natura Cold Press odnalazła niszę na polskim rynku spożywczym. Spółka zaproponowała w swojej kategorii wysokiej jakości produkty, które trafiają do stale rosnącej rzeszy zainteresowanych zdrowym i naturalnym odżywianiem konsumentów. Z perspektywy czasu trafna okazała się też strategia oparta o łączenie sprzedaży w kanałach retail i e-commerce. W 2024 roku spółka zapowiada wejście do kolejnych dwóch niezwykle obiecujących kategorii.

28. kwiecień 2024 22:28