16.09.2016 / 10:02
StoryEditor

Coca-Cola i Biedronka ruszają z wielką loterią 1000 nagród

()
W sklepach Biedronki rusza wielka loteria firmy Coca-Cola. Kupując napoje Coca-Cola (0,25 l, 0,5 l, 1 l), Sprite (0,5 l) lub Powerade (0,7 l) można wygrać 21 samochodów Toyota Aygo.

W ramach wielkiego konkursu Coca-Coli do wygrania jest także 1000 kart podarunkowych o wartości 400 zł.

Żeby wziąć udział w loterii należy wysłać SSM na odpowiedni numer o tre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 55% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2025 / 10:00
StoryEditor
Polacy nie oglądają reklam w telewizji! Jak najlepiej trafić do konsumentów?
Polacy rezygnują z reklam w TV. Wybierają telefon podczas przerw (źródło: Jeronimo Martins Polska)

Przerwy reklamowe w tradycyjnej telewizji coraz częściej stają się czasem odpoczynku od… samej telewizji. Zdecydowana większość Polaków w tym czasie sięga po telefon, co potwierdzają najnowsze dane. Kto najczęściej unika spotów reklamowych i jak zmienia się nasze podejście do przekazów marketingowych?

Z badania przeprowadzonego przez UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 77,5 proc. Polaków deklaruje, iż podczas przerw reklamowych w telewizji przegląda treści w telefonie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:01
StoryEditor
Kawa drożeje na potęgę, ale chyba nic nie zaszkodzi jej popularności. Jest nieodłącznym elementem dnia niemal dla każdego [BADANIE]
Beautiful smiling young woman washing her long hair with shampoo.

Przeciętny Polak spędza na piciu kawy ponad 140 godzin w roku, a aż 82 proc. badanych sięga po nią codziennie, a co ciekawe - nie tylko dla pobudzenia, ale przede wszystkim dla przyjemności. Coca-Cola HBC – dystrybutor włoskiej marki kawy w Polsce – zapytała Polaków o ich zwyczaje związane z konsumpcją tego napoju.

Aż 82 proc. respondentów deklaruje, że pije kawę codziennie, a łączny czas, jaki z nią spędza to średnio ponad 140 godzin w roku – wynika z badania zainicjowanego przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:29