03.08.2023 / 14:05
StoryEditor

Duża akwizycja w branży energetyków. Monster przejmuje Bang Energy

Firma Monster Beverage sfinalizowała przejęcie Vital Pharmaceuticals (fot. Łukasz Rawa)
Monster Beverage Corporation sfinalizowała przejęcie firmy Vital Pharmaceuticals i niektórych jej podmiotów stowarzyszonych, działających pod wspólną nazwą Bang Energy. Wartość transakcji wyniosła ok. 362 mln dolarów (329,9 mln euro). Przejęte aktywa obejmują markę Bang Energy i zakład produkcji napojów w Phoenix w Arizonie – poinformowała firma.

Rodney Sacks, zastępca dyrektora generalnego Monster Beverage, podkreśla na łamach serwisu esmmagazine.com, że jego firma jest entuzjastycznie nastawiona do możliwości, jakie da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 12:18
StoryEditor
Biedronka po raz kolejny zwiększa udziały rynkowe. Wzrost sprzedaży ma łagodzić presję kosztową. Jaki jest strategiczny cel sieci?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. KK)

Biedronka zwiększyła w ciągu trzech kwartałów 2025 r. udziały w polskim rynku. Wzrosty sprzedaży mają łagodzić silną presję kosztową i chronić marże. Celem głównym pozostaje utrzymanie pozycji lidera cenowego – wyjaśnia Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Sieć Biedronka od pięciu lat systematycznie zwiększa udziały rynkowe, średnio o 1,2 punkty procentowe. W tym roku wzrost jest powolniejszy. – Wzrost sprzedaży jest ważny, ponie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2025 / 09:00
StoryEditor
Właściciel sieci Lidl i Kaufland o przyszłości Europy: Europejska gospodarka ma potencjał!
Gerd Chrzanowski, partner zarządzający Schwarz Group, Sabine Verheyen, wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego, Pierre Bascou z Komisji Europejskiej, Günther H. Oettinger, były komisarz UE, oraz Ekaterina Zaharieva, komisarz ds. start-upów, badań i innowacji.

Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, po raz czwarty zorganizowała w Brukseli wydarzenie "Schwarz Impulse 2025", które zgromadziło czołowych przedstawicieli europejskiej polityki i biznesu. Tegoroczna edycja przebiegła pod hasłem „Potęga suwerenności”, koncentrując się na roli Europy w kształtowaniu przyszłości gospodarczej, cyfrowej i środowiskowej kontynentu.

W spotkaniu "Schwarz Impulse 2025" uczestniczyli m.in. Gerd Chrzanowski, partner zarządzający Schwarz Group, Sabine Verheyen, wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego, Pie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 04:52