08.02.2023 / 11:14
StoryEditor

Energetyki tylko dla dorosłych? Projekt ustawy błyskawicznie trafia do Sejmu

Napoje energetyczne na półce sklepowej (fot. Wikimedia Commons/D. Rabich, na lic. CC BY-SA 4.0)
Projekt ustawy zakazującej sprzedaży napojów energetycznych młodzieży zostanie złożony w Sejmie już w środę 8 lutego - wynika z wypowiedzi ministra sportu i turystyki Kamila Bortniczuka dla RMF FM. Przygotowywane przepisy zakładają, że tzw. energetyki będą mogły być nabywane jedynie przez osoby pełnoletnie, podobnie jak ma to miejsce w przypadku alkoholu oraz wyrobów tytoniowych.

Kamil Bortniczuk podczas rozmowy z RMF FM zapewnił, że "dysponuje badaniami statystycznymi" dotyczącymi Polski i to uczestników programu Szkolnych Klubów Sportowych, które to ba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 19:55
StoryEditor
Rewolucja w Stokrotce! Sieć instaluje elektroniczne etykiety w pierwszym markecie

Stokrotka wprowadza technologiczną rewolucję w Lublinie. Pod koniec listopada otwarto nowy supermarket przy ul. Kameralnej 1, który jako pierwszy w całej sieci został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe. To ważny krok w modernizacji formatu sklepów Stokrotka i podniesieniu jakości obsługi klientów.

- To projekt, który od samego początku tworzyliśmy w oparciu o nowoczesne standardy handlowe, wysoką jakość produktów oraz rozwiązania technologiczne realnie usprawniające zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2025 / 17:21
StoryEditor
Eurocash wskazuje na przewagi rynkowe lokalnych sklepów franczyzowych. Jakie ma argumenty?
Sklepy grupy Eurocash (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jak wynika z danych pochodzących z najnowszej strategii Grupy Eurocash, mniejsze formaty lokalne, zrzeszone w systemach franczyzowych, mają istotne przewagi rynkowe, co powoduje, że choć liczba sklepów niezależnych systematycznie spada, to jednocześnie rośnie liczba sklepów franczyzowych grupy oraz ich sprzedaż LfL.

Jak czytamy w najnowszej strategii Grupy Eurocash, wraz ze wzrostem gotowości kupujących do płacenia więcej i zmniejszaniem się koszyków, wartość jest definiowana przez jakość, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 11:05