10.08.2016 / 09:50
StoryEditor

FoodCare kontra Oshee

(materiały własne)
Dwaj producenci ścierają się na rynku napojów i salach sądowych. Obaj zapowiadają walkę o odszkodowania za „vitamin shot” – podaje „Puls Bizensu”.

Urząd Patentowy unieważnił prawo ochronne na znak towarowy „vitamin shot” należący do Oshee. FoodCare liczy, że dzięki temu wygra spór z konkurentem w izotonikach. Zdaniem Adama...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 09:57
StoryEditor

Spada sprzedaż elektroniki i AGD, a klienci wracają do sklepów stacjonarnych. Jak odbija się to na e-commerce?

Elektronika użytkowa (fot. 8th.creator/Shutterstock)
Rynek elektroniki kurczy się. Spowolnienie gospodarcze i wysoka inflacja wpływają na branżę. Gorzej sprzedaje się elektronika konsumencka, duże AGD i sprzęt IT – wynika z danych GfK opublikowanych przez „Rzeczpospolitą”.

W maju i w czerwcu br. rynek stopniał o 4 proc., natomiast w lipcu o 3 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Dane z okresu od października ub.r. do lipca br. pokazują nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 17:13
StoryEditor

Biedronka opublikowała raport zrównoważonego rozwoju. Na jakich działaniach się skupiła?

Biedronka opublikowała nowy raport zrównoważonego rozwoju (fot. Shutterstock)
W zeszłym roku sieć Biedronka kontynuowała kurs na wzmacnianie celów zrównoważonego rozwoju w poszczególnych aspektach swojej działalności. Jakie projekty udało się przeprowadzić największej sieci w Polsce?

W 2022 r. Biedronka stała się największym pracodawcą w Polsce, zwiększając zatrudnienie powyżej 80 tys. osób, a jej sklepy odwiedzało każdego dnia ok. 5 mln klientów....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 13:51