27.04.2020 / 10:29
StoryEditor

Grupa Żywiec wyprodukowała napój dla lekarzy i personelu medycznego

(fot. Panek [CCBY 3.0])
Grupa Żywiec wspólnie z partnerami przygotowała napój, którego pierwsze partie trafiły już do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski. Firma chce w ten sposób podziękować wszystkim, którzy w tym trudnym czasie dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo.

„Dla bohaterów naszego Ż” to bezalkoholowy napój o smaku grejpfruta z pomarańczą na bazie słodu, lemoniady owocowej i witamin. Trafi on nieodpłatnie do lekarzy, personelu medycz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 18:30
StoryEditor
Wyniki sieci handlowej rozczarowujące, ale tempo rozwoju zachwyca. Prezes: Dostajemy bardzo dobre warunki najmu
Dariusz Miłek, prezes CCC (fot. mat. prasowe)

Grupa CCC w okresie od sierpnia do października 2025 odnotowała historycznie najwyższe przychody kwartalne - blisko 3 mld PLN, co oznacza wzrost o 7% rok do roku. Jednocześnie był to czas dynamicznego zwiększenia powierzchni handlowej, której tempo ekspansji osiągnęło +21% r/r. Mimo imponującego rozwoju, wyniki finansowe Grupy pozostają poniżej oczekiwań zarządu, głównie z powodu intensyfikacji inwestycji oraz trudnych warunków rynkowych.

Prawie 3 mld PLN przychodów CCC, ale wyniki niesatysfakcjonujące

Przychody Grupy CCC w III kwartale wzrosły o 7% rdr i wyniosły blisko 3 mld PLN, w niesprzyjającym otoczeniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 14:00
StoryEditor
Unia wzięła się za bezalkoholowy "alkohol". Producenci napojów NoLo mogą stracić swoje brandy
Jakie będą skutki wyroku TSUE w sprawie ”bezalkoholowego ginu” dla branży? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Okazuje się, że producenci "alkoholu" NoLo od lat balansują na granicy między kreatywnym marketingiem a unijnymi regulacjami. Najnowszy wyrok TSUE pokazuje jednak, że ta granica właśnie została wyraźnie narysowana – i to w sposób, który może wywrócić rynek do góry nogami.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Wyrok w sprawie bezalkoholowego ginu
  • Co wyrok oznacza dla branży NoLo?
  • Czy wino i piwo może być bezalkoholowe?
  • Czy UE zakaże "alkoholu" b...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 12:09