17.05.2017 / 09:41
StoryEditor

Koniec reklamy piwa w radiu i telewizji?

piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych ()
Reklamowanie piwa, choć w ograniczonym zakresie, jest obecnie dozwolone. Jednak wkrótce może się to zmienić. Jak informuje portal Interia Biznes, posłowie dyskutują właśnie nad wprowadzeniem całkowitego zakazu promocji napojów alkoholowych, wraz z piwem. Wiele wskazuje na to, że zdecydują się na dalsze ograniczenie form i kanałów publikowania reklamy piwa, a nawet jej całkowitego zakazu.

Posłanka Małgorzata Zwiercan, przewodnicząca parlamentarnego zespołu ds. rozwiązywania problemów uzależnień, która jest również członkiem komisji zdrowia, chce w ramach tej komi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 09:23
StoryEditor
Unia chce jeszcze większej kontroli nad produktami z azjatyckich markertplace’ów. Kolejna odsłona wojny handlowej?
Temu i Shein są wyjątkowo popularne również w Polsce (fot. Ascannio/Shutterstock)

Komisja Europejska zapowiada mocniejsze działania, zapobiegające zalewowi europejskich rynków przez tanie produkty z Chin. Chodzi nie tylko o cła na małe przesyłki, ale również zmiany w egzekwowaniu VAT-u, jakości i praw autorskich.

O sprawie pisze portal rp.pl, który podkreśla, że złożyła nowe deklaracje w związku z przypadającym na 1 grudnia Europejskim Dniem Konsumenta. Wiadomo już, że od przyszłego roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 16:01
StoryEditor
Znany poseł chce przełamania dominacji dyskontów. Chwali pomysł kupna Carrefoura
Mirosław Maliszewski, poseł, przewodniczący sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Należy podjąć próbę przełamania monopolu wielkich sieci handlowych w handlu spożywczym w Polsce - przekonuje przewodniczący sejmowej komisji rolnictwa, poseł Mirosław Maliszewski.

Przemawiając podczas uroczystości wmurowania kamienia węgielnego pod budowę nowego obiektu handlowego na terenie Rynku Hurtowego Bronisze, poseł Mirosław Maliszewski stwie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. grudzień 2025 11:14