29.11.2021 / 08:15
StoryEditor

Krynica Vitamin przebiła 100 mln zł przychodu w III kwartale. Wzrost o 10 proc. po dziewięciu miesiącach roku

Piotr Czachorowski, prezes zarządu, Krynica Vitamin (fot. Krynica Vitamin)
Specjalizująca się w produkcji napojów Krynica Vitamin zanotowała w III kwartale 2021 roku 102 mln zł przychodów, co przełożyło się na 8,3 mln zł zysku z działalności operacyjnej oraz 6,7 mln zł zysku netto. W ciągu trzech ostatnich kwartałów spółka wypracowała 305 mln zł przychodów i zysk netto na poziomie 11,5 mln zł.

- To był niezwykle dynamiczny okres w rozwoju spółki, z licznymi zwrotami akcji. Mierzyliśmy się z wieloma wyzwaniami, jak rosnące koszty surowców i opakowań czy ograniczona dos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 13:42
StoryEditor
Biedronka w świecie streetware: pop-art i szczypta autoironii w ramach marketingu z okazji 30-lecia obecności na rynku

Z okazji 30-lecia obecności na polskim rynku, Biedronka przez cały rok proponuje swoim klientom rozmaite formy celebrowania swoich urodzin. Teraz przyszedł czas na oryginalny ukłon w stronę młodszej części klienteli za sprawą nowej odsłony kultowej Fan Collection. W kolekcji ubrań sygnowanych przez markę znalazła się m.in. serigrafia inspirowana słynnym „Marilyn Diptych” Andy’ego Warhola – z biedronką w roli głównej oraz obraz Józefa Chełmońskiego.

Biedronka stawia na humor, dystans i wyobraźnię

Tym razem do współpracy zaproszono jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek streetwearowych w Polsce – Diamante, która od lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.10.2025 / 17:13
StoryEditor
Niemiecka sieć chce zrobić z Polski swój drugi wielki rynek. Pierwszy lokal uruchomili w toalecie
Robert Fügert, CEO Burgermeister: – Nasz pierwszy lokal ruszył w dawnej toalecie z 1895 roku, dziś nasz najbardziej kultowy lokal. To najczęściej odwiedzana burgerownia w całej Europie

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek gastronomicznych Berlina – Burgermeister – oficjalnie wchodzi na polski rynek. Jak poinformował Robert Fügert, CEO Burgermeister, w rozmowie z "Business Insider Polska", debiut nastąpi 27 października poprzez platformę Pyszne.pl, a dzień później – 28 października – otworzy się pierwszy lokal w Szczecinie.

Burgermeister, czyli burmistrz i mistrz burgerów w jednym

Robert Fügert, CEO Burgermeister wskazuje, że Szczecin jest bardzo blisko Berlina, gdzie narodziła się sieć niemi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 22:39