30.08.2022 / 11:07
StoryEditor

Krynica Vitamin traci część przychodów, ale znacznie powiększa zyski

Krynica Vitamin notuje spadek przychodów, ale rosną zyski (fot. mat. prasowe)
Krynica Vitamin, producent napojów bezalkoholowych i niskoalkoholowych, raportuje w pierwszym półroczu br. 179 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza spadek o 11,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2021 r. Spółka podaje, że spadek przychodów wiąże się ze zmianą modelu biznesowego. Mimo spadku sprzedaży producent wypracował 13,5 mln zł wyniku EBITDA, co oznacza wzrost o proc. 18 r/r. Zysk netto wzrósł o 20 proc. r/r, do kwoty 5,7 mln zł.

Krynica Vitamin zdecydowała się na częściową zmianę modelu biznesowego, polegającą na produkcji napojów z wykorzystaniem surowców i opakowań powierzonych przez klientów. Przełoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 14:54
StoryEditor
Znana polska marka chce zbudować sieć sklepów w największych miastach Polski
Salon Recman w Szczecinie (fot. materiały prasowe)

Polska marka odzieżowa rozszerza swoją sieć sprzedaży detalicznej, stawiając na strategiczne lokalizacje i rozwój w kluczowych regionach kraju. Najnowszy krok w tym kierunku wykonano w Rzeszowie, gdzie otwarto jubileuszowy, 80. salon. Co oznacza ta inwestycja dla pozycji marki na polskim rynku?

25 kwietnia w Galerii Millenium Hall w Rzeszowie otwarty został 80. salon marki Recman. Jak informuje spółka, to kolejny krok w realizacji strategii ekspansji detalicznej, ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 14:49
StoryEditor
Sieci handlowe mogą przejąć część rynku od stacji paliw? Jak to mogą zrobić?
Na zdj. samoobsługowa stacja paliw Topaz 24/7 w Starym Opolu k. Siedlec (fot. topaz)

Michał Krawczyk, dyrektor w warszawskim biurze Kearney wskazuje, że rozwój elektromobilności w Polsce będzie mieć znaczący wpływ na sektor handlu detalicznego, gastronomię oraz zachowania konsumentów. To nie tylko szansa na wprowadzanie innowacji i budowanie trwałych relacji ze świadomymi ekologicznie konsumentami, ale także dobra okazja do zwiększania skali prowadzonego biznesu.

Elektryfikacja transportu daje branży detalicznej i gastronomicznej możliwość przejęcia części rynku, który dotychczas był domeną wyłącznie stacji paliw. Wraz z ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:29