13.09.2016 / 13:58
StoryEditor

Lavazza poszerza portfolio w Polsce

Mariusz Borkowski, country sales manager w Lavazza, prezentuje dwa nowe produkty dostępne w Polsce (SSZ)
Nowa kawa Lavazza Filtro Italiano łączy właściwości tradycyjnej kawy mielonej z jej włoskim smakiem. Według najnowszych badań to smak jest głównym powodem, dla którego Polacy piją kawę. 

Filtro Italiano to nowa linia kaw mielonych, stworzonych specjalnie do tradycyjnego przygotowywania. Jest komponowana, podobnie jak wszystkie inne kawy Lavazza, ze starannie wys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.09.2024 / 21:23
StoryEditor
Sklepy Biedronki i Dino wracają do życia po powodzi. Sieci handlowe wznawiają handel na terenach zalanych przez wielką wodę [PODSUMOWANIE]
Woda zalała południe Polski (źródło: Salling Group, Muszkieterowie, Żabka, X/@piotr4913)

W poniedziałek 16 września największe sieci handlowe takie jak Biedronka, Dino, Netto, Lidl, Intermarche, Żabka, Lewiatan, czy Rabat nie były w stanie otworzyć nawet kilkuset sklepów na terenach dotkniętych powodzią. Sprawdziliśmy jak firmy poradziły sobie z odbudową sieci sprzedaży. Przykłady Biedronki i Dino pokazują jak sprawnie te firmy potrafią pracować z kryzysowej sytuacji. Wiemy ile sklepów pozostaje zamkniętych.

Woda zniszczyła, uszkodziła lub podtopiła nie tylko placówki największych sieci handlowych, ale także setki mniejszych biznesów handlowych i usługowych. Z informacji portalu wia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2024 / 08:00
StoryEditor
Pizza Hut Polska cyfryzuje obsługę klientów. Zamówisz pizzę online, do stolika dostarczy ją robot
Kody QR pozwalają składać zamówienia online do stolika w restauracji (mat. prasowe)

Pizza Hut Polska wdraża pakiet technologii cyfrowych, które mają odmienić doświadczenia klientów. Kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji czy autonomiczne roboty serwujące pizzę do stolika to tylko niektóre z rozwiązań.

Jak zachwala sieć, w restauracjach Pizza Hut Polska można teraz złożyć zamówienie i zapłacić rachunek samodzielnie, korzystając jedynie ze swojego smartfona, dzięki kodom QR, u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 15:43