11.01.2020 / 16:30
StoryEditor

Lotnisko w San Diego wytwarza piwo z wody z klimatyzacji. Czy można być bardziej eko?

piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych ()
Środki transportu, zwłaszcza samoloty, stanowią poważne źródło zanieczyszczeń. Ludzie są coraz bardziej świadomi i starają się wynajdywać nowe sposoby na recykling i ograniczenie zgubnego oddziaływania na klimat. Do tego zagadnienia w oryginalny sposób podeszło lotnisko w San Diego w USA - podaje haps.pl. 

Około 380 000 litrów rocznie - tyle wody z klimatyzacji zbiera obsługa lotniska w San Diego. Dotychczas używano jej m.in. do mycia chodników, sprzętu, pojazdów i budynków na zew...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 15:41
StoryEditor
Black Friday to okazja do kupienia tańszych prezentów świątecznych, ceny są wtedy korzystniejsze [BADANIE]
Polacy niechętnie zwracają przedmioty upolowane podczas promocji w Czarny Piątek. Aż 41,8 proc. badanych twierdzi, że nigdy nie oddało produktów zakupionych w Black Friday (fot. Nelson Antoine/Shutterstock.com)

30 proc. Polaków uważa, że ceny w Black Friday są dużo niższe od tych w ciągu roku - wynika z Barometru Providenta. Dla 46 proc. to okazja do kupienia prezentów świątecznych.

Black Friday, czyli ostatni piątek listopada, to czas promocji w sklepach i symboliczny początek przedświątecznych zakupów. Polacy także korzystają z tego zwyczaju – wynika z Ba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 11:02
StoryEditor
Sieć Leroy Merlin uruchomiła pierwszy w Polsce outlet! Zobacz, czym wyróżnia się na rynku ten koncept handlowy
Na zdj. Leroy Merlin w Krakowie (fot. Longfin Media/Shutterstock)

Leroy Merlin uruchomił w Rumi testowy outlet, w którym sprzedaje produkty przecenione oraz towar z ekspozycji. Firma twierdzi, że to element strategii ESG i zarazem część nowej platformy marketingowej.

Uruchomienie sprzedaży w formie outletu to podkreślenie roli ekonomii cyrkularnej i odpowiedzialności społeczno-środowiskowej firmy. 

Outlet Leroy Merlin stanowi nowy kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 22:56