21.06.2018 / 10:11
StoryEditor

Maspex kończy potężną inwestycję. Grupa zainwestowała 170 mln zł w produkcję Kubusia

(Grupa Maspex)
W zakładzie w Olsztynku, w którym powstają m.in. soki Kubuś, sfinalizowano inwestycje o wartości 170 mln zł. Nowoczesny kompleks produkcyjny i centrum logistyczne pozwolą firmie umocnić się na pozycji lidera producentów soków, nektarów i napojów w Polsce. Przyczyni się to także do wzbogacenia lokalnego rynku pracy – w nowym kompleksie zatrudnienie znalazło aż 70 osób.

Od 1996 roku Maspex zainwestował w rozwój produkcji, zaplecza surowcowego i logistyki w Olsztynku ponad 625 mln zł. Dzięki temu zakład rocznie skupuje 100 tys. ton owoców i warz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 08:54
StoryEditor

Amazon pozwany przez amerykańskiego regulatora za działania na szkodę sprzedawców i klientów

Amazon nadużywał swojej pozycji rynkowej? (fot. Shutterstock)
Amerykańska Federalna Komisja ds. Handlu złożyła pozew antymonopolowy przeciwko Amazonowi. Gigantowi e-commerce zarzucono nadużywanie pozycji na rynku, w tym praktyki uderzające w sprzedawców, a w konsekwencji również w klientów. Czego domaga się FTC?

Federalna Komisja ds. Handlu zwróciła się do sądu federalnego o rozważenie zmuszenia Amazona do sprzedaży aktywów. Uzasadnieniem tego wniosku jest zmonopolizowanie przez ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 08:50
StoryEditor

Polacy w wakacje zamiast do restauracji poszli po dania gotowe do sklepów

Polacy rzadziej odwiedzają restauracje (Fot. Pixabay)
Od początku czerwca do końca sierpnia br. łącznie ww. restauracje straciły rok do roku ponad 13 proc. klientów i 14 proc. wizyt. Według analiz Proxi.cloud i UCE Research, Polacy w wakacje zdecydowanie ograniczyli wyjścia do pizzerii i fast foodów.

Z badań przeprowadzonych na próbie blisko 458 tys. osób wynika, że poza spadkiem odwiedzalności, skrócił się też statystyczny czas przebywania w lokalach. Konsumenci zmienili sw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 09:32