06.07.2017 / 11:06
StoryEditor

Na polskim rynku codziennie pojawiają się cztery nowe piwa

(fot. Pixabay/CC0)
1,5 tys. nowych piw pojawiło się w ubiegłym roku na polskim rynku. To o jedną trzecią więcej, niż w roku 2015 - informuje "Rzeczpospolita". Większość premier stanowiły piwa rzemieślnicze i regionalne, w tym o tak egzotycznych smakach, jak piwo z rumiankiem, grollowanymi cytrynami, czy brytyjski ale z mango i tabasco.

W 2015 r. jeden Polak wypijał średnio 99,1 litra piwa. To dużo, ale mniej np. od przeciętnego Czecha, na którego przypadły aż 143 litry.

Polscy browarnicy uwarzyli w 2015 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 62% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.07.2025 / 11:00
StoryEditor
Tchibo chce dużo zmienić w swoim biznesie do 2045 roku. Strategia obejmuje cały łańcuch dostaw
Tchibo ogłasza cele klimatyczne. Zero emisji netto do 2045 roku (fot. Shutterstock)

Klimat coraz silniej oddziałuje na globalne łańcuchy dostaw, stając się jednym z kluczowych wyzwań dla firm z branży konsumenckiej. W odpowiedzi na rosnące zagrożenia środowiskowe Tchibo ogłasza kompleksową strategię klimatyczną, której celem jest osiągnięcie zerowej emisji netto do 2045 roku. Co konkretnie zakłada nowa polityka klimatyczna tej globalnej marki?

Tchibo ogłosiło nową globalną strategię klimatyczną, która zakłada osiągnięcie zerowej emisji netto gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw do 2045 roku. Cele te zostały za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 12:27
StoryEditor
Tak Polacy płacą w sklepach za zakupy. Dominuje płatność kartą, ale...
(fot. Shutterstock)

Bezgotówkowe formy płatności stają się codziennością dla coraz większej liczby Polaków. Jak pokazują najnowsze dane Polasik Research przygotowane na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, w 2024 roku aż 69 proc. transakcji w punktach handlowo-usługowych zrealizowano cyfrowo. Na podium najczęściej wybieranych metod płatności znalazły się: karty płatnicze (41 proc.), gotówka (31 proc.) oraz płatności mobilne NFC (18 proc.).

Z badania jasno wynika, że polski rynek płatności przechodzi dynamiczną transformację. Jeszcze w 2016 roku gotówka odpowiadała za 68 proc. transakcji, a w 2005 roku zaledwie 2 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 05:25