16.04.2019 / 09:09
StoryEditor

Pepsi stworzy reklamę w przestrzeni kosmicznej

fot. freeimages.com ()
Firma Pepsi chce umieścić swoje reklamy na nocnym niebie dzięki satelitom - donosi Press.

Projekt realizowany jest przy współpracy z rosyjskim start-upem. Startrocket chce wynieść do przestrzeni kosmicznej minisatelity, które umożliwią stworzenie świetlnej konstel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 40% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 12:31
StoryEditor

Biedronka wypieka wirtualny chleb i bułki! Czy można tym kogoś nakarmić? I komu jest to potrzebne? [WIDEO]

Sieć Biedronka wykorzystuje wirtualną rzeczywistość (VR) w procesie szkolenia nowych pracowników. Sieć przygotowała szkolenia w zaprogramowanym e-środowisku, które służy do wykonania treningu z zakresu wypieku pieczywa. Dzięki technologii pracownicy sieci wyposażeni w specjalne gogle mogą zdobywać interaktywne doświadczenia w realistycznej przestrzeni sklepu. Użycie technologii VR pozwala również na ćwiczenie kompetencji z udzielania informacji zwrotnej współpracownikom.

Jak się wypieka chleb w wirtualnym piecu?

Po fazie testów sieć Biedronka wprowadziła szkolenia z odpieku pieczywa z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości w standardowy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 40% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 09:57
StoryEditor

Spada sprzedaż elektroniki i AGD, a klienci wracają do sklepów stacjonarnych. Jak odbija się to na e-commerce?

Elektronika użytkowa (fot. 8th.creator/Shutterstock)
Rynek elektroniki kurczy się. Spowolnienie gospodarcze i wysoka inflacja wpływają na branżę. Gorzej sprzedaje się elektronika konsumencka, duże AGD i sprzęt IT – wynika z danych GfK opublikowanych przez „Rzeczpospolitą”.

W maju i w czerwcu br. rynek stopniał o 4 proc., natomiast w lipcu o 3 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Dane z okresu od października ub.r. do lipca br. pokazują nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 40% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. wrzesień 2023 23:56