19.01.2017 / 14:21
StoryEditor

Produkty Klasztorne podwoją przychody. Firma rozważa też akwizycje

Damian Puczyński, prezes Dazumi i Produktów Klasztornych (screen za: Newseria)
Założyciele i właściciele spółki Dazumi, którzy po jej przejęciu przez Produkty Klasztorne stali się zarazem większościowymi udziałowcami tej spółki, planują wzrost przychodów na poziomie 100 proc. rocznie. Chcą zmienić nazwę spółki na Stoppoint i przenieść ją z NewConnect na rynek regulowany. Nie wykluczają także przejmowania kolejnych firm.

– Będziemy przenosili część operacyjną do Produktów Klasztornych, związaną głównie z nowymi technologiami, które planujemy zakupić – mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 11:41
StoryEditor
System kaucyjny "kukułczym jajem" podrzuconym rządzącym? Przedsiębiorcy apelują do premiera o wstrzymanie wdrożenia
Koszt zakupu butelkomatów sięga nawet 100 tys. zł i jest nie do udźwignięcia dla wielu właścicieli sklepów, podkreśla Adam Abramowicz, prezes Rady Przedsiębiorców w apelu, którym domaga się od premiera wstrzymania wdrożenia systemu kaucyjnego (fot. Shutterstock)

Organizacja Pracodawców Rada Przedsiębiorców wystosowała pilny apel do premiera Donalda Tuska o rezygnację z uruchomienia systemu kaucyjnego albo przynajmniej opóźnienie jego wdrożenia. Według Adama Abramowicza, założyciela i prezesa tej organizacji, system w obecnej formie jest nieprzygotowany, szkodliwy dla gospodarki i konsumentów, a jego wprowadzenie pogłębi kryzys zaufania do państwa i doprowadzi do bankructwa małych sklepów.

Organizacja Pracodawców Rada Przedsiębiorców apeluje do Donalda Tuska o ponowne przeanalizowanie zasadności oraz terminu wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce (co ma nast...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 10:34
StoryEditor
Ceny produktów mięsnych w supermarketach i małych sklepach. Nowe dane CMR
Nikodem PankowiakNikodem Pankowiak
W supermarketach ceny produktów mięsnych rosną wolniej niż w małych sklepach (fot. Civil/Shutterstock)

W pierwszej połowie bieżącego roku paczkowane produkty mięsne były zauważalnie tańsze w supermarketach niż w sklepach małoformatowych do 300 mkw. Średnio za ich kilogram należało zapłacić w tym kanale ok. 5 proc. mniej niż w małych sklepach. Dynamika wzrostu cen także pozostaje wyższa w sklepach małego formatu, gdzie rok do roku średnia cena za kilogram produktów mięsnych wzrosła o nieco ponad 6 proc. W tym samym czasie wzrosty cen w supermarketach był dwukrotnie wolniejsze i wyniosły zaledwie ok. 3 proc. Oczywiście warto spojrzeć nieco głębiej i zobaczyć, jak prezentowała się sytuacja w poszczególnych kategoriach, bo w niektórych z nich różnice są znacznie bardziej zauważalne.

Paczkowane kiełbasy

W przypadku paczkowanych kiełbas w pierwszym półroczu 2025 r. średnia cena za kilogram była w supermarketach niższa aż o 9 proc. w porównaniu do mniejszy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 22:00