21.03.2022 / 13:19
StoryEditor

Ptyś wraca na rynek! Maspex reaktywuje kultowy napój, ale w mniejszych butelkach

Należąca do Maspexu marka Tarczyn rozpoczęła sprzedaż napoju Tarczyn Ptyś. Ma być on dostępny w 3 nowych smakach.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, re-launch to odpowiedź na liczne prośby konsumentów.

Nowa odsłona napoju, inspirowana wersją sprzed lat, jest dostępna aż w trzech w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 18:04
StoryEditor
Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny sieci Stokrotka, po 12 latach opuści firmę. "Od stycznia nadchodzą nowe wyzwania"
Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci sklepów Stokrotka (Stokrotka)

Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny i członek zarządu spółki Stokrotka, po 12 latach kończy współpracę z firmą. W czasach jego pracy sieć niemal czterokrotnie zwiększyła liczbę sklepów. Menedżer od stycznia 2025 r. podejmie "nowe wyzwania".

"To był wspaniały czas. Zaczynaliśmy od 270 sklepów. Dziś mamy ich prawie 1000. W tym czasie stworzyliśmy własną logistykę, nowoczesne formaty sklepów i ciekawą ofertę. Klienci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 17:57
StoryEditor
Temu coraz bliżej pozycji lidera e-commerce w Polsce. Czy Allegro utraci dominację?
Temu coraz bliżej dominacji w polskim e-commerce. Czy Allegro utraci pozycję lidera? (fot. Shutterstock)

Według wyników comiesięcznego rankingu Mediapanel, Allegro pozostaje liderem, z ponad 17,8 milionami użytkowników we wrześniu 2024, co stanowi niewielki wzrost o 0,69 proc. w stosunku do sierpnia. Jednak różnica między liderem, a Temu wciąż maleje. Co to oznacza dla Allegro?

Z wrześniowego badania Mediapanel, wynika, że Allegro miało 17 mln 842 tys. realnych użytkowników. Z kolei Temu miało ich 15 mln 856 tys. (wzrost o 1,19 proc.), co jest dużo wię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:59