28.02.2024 / 14:26
StoryEditor

Rafał Palczak, Coca-Cola HBC: Pierwszy miesiąc przyniósł jednocyfrowy spadek sprzedaży energetyków. Spodziewamy się odbicia

Rafał Palczak, Coca-Cola HBC (fot. Coca-cola)
– Kilkanaście lat temu podobne regulacje wprowadzono w krajach bałtyckich, więc wiedzieliśmy, czego możemy się spodziewać, jak kategoria zachowa się po wprowadzeniu tego typu obostrzeń. Okazało się, że w dwóch pierwszych kwartałach zanotowano dwucyfrowy spadek sprzedaży. Później jednak kategoria odbijała i na koniec roku wyniki były zadowalające – mówi Rafał Palczak, dyrektor sprzedaży Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. Opowiada także o planach rozwoju marki Three Cents.

Jak rozpoczęcie dystrybucji marki Three Cents wpisuje się w działania związane z rozbudową portfolio Coca-Cola HBC?

W kategorii napojów gazowanych dla dorosłych jesteśmy o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 09:25
StoryEditor
Żabka w Davos. Lider rynku convenience będzie promował polskie innowacje na Światowym Forum Ekonomicznym

W dniach 19–23 stycznia 2026 r. podczas 56. edycji Światowego Forum Ekonomicznego w Davos (WEF) odbędzie się wyjątkowy projekt – „Leaders Forum powered by Poland”. To inicjatywa, której ambicją jest mocne zakorzenienie polskiej obecności w globalnej debacie gospodarczej.

Organizatorami Forum są Fundacja Centrum Stosunków Międzynarodowych oraz ThinkTank, a rolę głównych partnerów pełnią: Autopay, Adamed oraz wyraźnie wyróżniona w projekcie Grupa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 10:58
StoryEditor
W tragicznej katastrofie zginęli właściciele firmy produkującej opakowania dla przemysłu spożywczego
(fot. Supfol)

Znani przedsiębiorcy Mariusz Superson i Krzysztof Superson zginęli w katastrofie śmigłowca w okolicy miejscowości Malawa k. Rzeszowa. To bracia, właściciele firmy SupFol, która produkuje opakowania foliowe m.in. dla przemysłu spożywczego.

Marcin Superson zginął tragicznie w wieku 41 lat. Jego brat Krzysztof Superson miał 44 lata.

Przyczyny tragedii będą wyjaśniane

"Odeszli młodzi, przedsiębiorczy ludzie, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. grudzień 2025 14:32