Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

30.08.2018 / 15:04
StoryEditor

Brown-Forman ma problemy przez wojnę handlową

(Pixabay.com)
Amerykański producent alkoholi Brown-Forman traci z powodu sporu handlowego między Stanami Zjednoczonymi, a Unią Europejską. Największym problemem są nowe bariery celne.

O sprawie pisze portal lebensmittelpraxis.de. Właściciel marek Finlandia czy Jack Daniel’s Whiskey, mający swoją siedzibę w Louisville w stanie Kentucky, obniżył prognozy przych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 18:04
StoryEditor
Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny sieci Stokrotka, po 12 latach opuści firmę. "Od stycznia nadchodzą nowe wyzwania"
Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci sklepów Stokrotka (Stokrotka)

Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny i członek zarządu spółki Stokrotka, po 12 latach kończy współpracę z firmą. W czasach jego pracy sieć niemal czterokrotnie zwiększyła liczbę sklepów. Menedżer od stycznia 2025 r. podejmie "nowe wyzwania".

"To był wspaniały czas. Zaczynaliśmy od 270 sklepów. Dziś mamy ich prawie 1000. W tym czasie stworzyliśmy własną logistykę, nowoczesne formaty sklepów i ciekawą ofertę. Klienci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 08:36
StoryEditor
Indeks cen detalicznych pokazuje prawie 5-proc. wzrost rok do roku. Zdrożało 15 na 17 kategorii produktowych
Inflacja nie odpuszcza (Envato Elements)

Już o blisko 5 proc. rdr. podrożały codzienne zakupy. Tak pokazuje ostatnia analiza rynkowa prawie 79 tys. cen detalicznych. We wrześniu br. na 17 monitorowanych kategorii 15 miało dodatnie wyniki. Wśród nich były 2 dwucyfrowe wzrosty. Przy tym tylko 2 segmenty potaniały. A najbardziej zdrożały warzywa, czyli o prawie 11 proc. rdr. Ceny owoców też mocno poszły w górę, tj. rdr. o ponad 10 proc., a napojów bezalkoholowych – o niemal 10 proc. Koszt zakupu słodyczy i deserów wzrósł o blisko 9 proc., a pieczywa – o niespełna 6 proc. Natomiast potaniały rdr. tylko dodatki spożywcze i art. sypkie – odpowiednio o 0,1 proc. i prawie 4 proc.

Dynamika wzrostów cen rośnie stale już od kilku dobrych miesięcy. Pokazują to kolejne raporty z cyklu „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”. W zeszłym miesiącu codzienne zakupy, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58