Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

14.11.2016 / 11:31
StoryEditor

Grupa Ambra: dobre wyniki za sprawą Rumunii i Polski

W okresie letnim wzmocnił się nowy trend konsumpcji win musujących również poza sezonem świąteczno-noworocznym (fot. materiały prasowe)
Grupa Ambra będąca liderem polskiego rynku wina, zanotowała dobre wyniki w pierwszym kwartale roku obrotowego 2016/2017 zakończonego 30 września 2016 r. Na wysoką dynamikę sprzedaży wynoszącą 11,9 proc. najbardziej wpłynęły rosnące wina stołowe w Polsce oraz rekordowe wzrosty sprzedaży w Rumunii.

Do wzrostu sprzedaży w Polsce przyczyniły się zarówno droższe wina sprzedawane w sklepach sieci Centrum Wina, gastronomii czy za pośrednictwem portalu winezja.pl, jak również wi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 15:27
StoryEditor
Nowa strategia Dino zatwierdzona. Konkurencja ma się czego bać

Dino Polska właśnie podjęło przełomową decyzję, która może zupełnie zmienić oblicze jednej z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w kraju. Walne Zgromadzenie akcjonariuszy zdecydowało o rozszerzeniu działalności spółki o nowe obszary, wykraczające poza tradycyjny handel detaliczny. Co dokładnie oznacza ta zmiana i jak może wpłynąć na całą branżę?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Rozszerzenie działalności Grupy Dino
  • Czy Dino nadrobi cyfrowe zaległości?
  • Dino podgryza konkurencję
  • Czy retail media będzie nowym źródłem...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 23:21
StoryEditor
Znana w Polsce sieć modowa planuje przegląd opcji strategicznych. Czy marka pójdzie na sprzedaż?
Kolekcja ubrań z sieci sklepów modowych New Look

New Look, jedna z największych brytyjskich sieci odzieżowych, przygotowuje się do przeprowadzenia strategicznego przeglądu, który może zakończyć się sprzedażą firmy w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Według informacji przekazanych przez Sky News, właściciele marki – firmy inwestycyjne Alcentra i Brait – rozpoczęli rozmowy z bankami, których eksperci  mają przeanalizować przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 08:02