Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

19.09.2019 / 16:05
StoryEditor

KAiN: Rynek alkoholu bardzo się zmieni. Młodzi konsumenci chcą nowości i picia bez upijania się

Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu z sieci Duży Ben, należącej do grupy Eurocash, Kongres Alkohole i Napoje 2019 (fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Młodzi ludzie zmienią rynek alkoholi, bo konsumują je zupełnie inaczej, niż ich rówieśnicy jeszcze 20-30 lat temu. Królują mniejsze pojemności, mniejsza zawartość alkoholu i chęć eksperymentowania – opisuje trendy wśród najmłodszych konsumentów Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu z sieci Duży Ben, należącej do grupy Eurocash.

 - Ponad 60 proc. młodych mówi, że upijanie się nie jest fajne. Coraz większa grupa osób deklaruje, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaczęło pić mniej alkoholu lub wybierać prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 14:24
StoryEditor
W tył zwrot! Makro, Eurocash i Selgros - najwięksi hurtownicy w Polsce mają problem. Jak chcą odpowiedzieć na ten kryzys?
Makro, Eurocash, Selgros (fot. Wh)

Makro i Selgros pod kreską, Eurocash nadal nad nią, ale z coraz mniejszymi zyskami. Regularnie spadająca liczba małych sklepów w naszym kraju powoduje, że hurtownie cash&carry tracą klientów i muszą szukać nowych ścieżek rozwoju.

Tylko w pierwszym półroczu tego roku liczba sklepów działających w Polsce zmniejszyła się o ponad 0,5 proc. - wynika z danych Dun & Bradstreet. Na koniec czerwca w Polsce funkcj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 15:05
StoryEditor
Kaufland wycofuje urządzenie marki Parkside ze sklepów. Może uszkadzać wzrok
Kaufland wycofuje narzędzie Parkside. Może uszkadzać wzrok (fot. Sebastian Rennack)

Kaufland poinformował o wycofaniu z rynku jednego z urządzeń marki Parkside. Decyzja zapadła we współpracy z producentem OWIM GmbH & Co. KG i dotyczy tylko konkretnego modelu. Powodem jest potencjalne zagrożenie dla zdrowia użytkowników. Którego produktu dotyczy komunikat i co powinni zrobić klienci?

Sieć handlowa ogłosiła wycofanie z rynku dalmierza laserowego marki Parkside. Chodzi o artykuł o numerze 470757_2407, który można znaleźć na tabliczce znamionowej z tyłu urządze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 06:43