Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

17.01.2019 / 15:56
StoryEditor

Kontrowersyjny wyrok unijnego trybunału. Wódka Lubelska nie dostanie ochrony

(fot. Pixabay CC0)
Znak towarowy "Lubelska" nie będzie zarejestrowany w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej ze względu na zbyt duże podobieństwo do niemieckiej marki wódki "Lubeca" - orzekł Trybunał Sprawiedliwości UE - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Producent wódki, Stock Polska, zgłosiła wniosek jeszcze w 2013 roku. Europejski urząd nie zaakceptował jednak prośby producenta ze względu na protest niemieckiej firmy Lass & St...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
02.12.2025 / 08:31
StoryEditor
Te zabawki wylądują w tym roku pod choinką - Carrefour ujawnia hity sprzedaży 2025 roku dla dla najmłodszych
Carrefour (fot. Veja/Shutterstock)

Carrefour Polska, który w tym roku zaoferował w swoich sklepach stacjonarnych ponad 5 tys. różnych propozycji prezentów dla dzieci, zaprezentował właśnie najpopularniejsze zabawki, które Polacy kupili już pod choinkę. Największym zainteresowaniem rodziców i opiekunów cieszą się maskotki Furby, zabawki inspirowane postacią Stitcha oraz niezmiennie klocki Lego. Co ciekawe Polacy coraz chętniej kupują sobie w prezencie klasyczne gry rodzinne.

Badanie dotyczące świątecznych zwyczajów zakupowych Polaków, przeprowadzone w 2024 roku na zlecenie Neinver, pokazuje, że aż 91 proc. ankietowanych planuje swoje zakupy prezen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 18:19
StoryEditor
W Lidlu będzie można zarobić jeszcze więcej! Sieć chce być liderem płac w Polsce? [NASZ NEWS]
Lidl podwyższy zarobki pracowników (mat. prasowe)

Lidl Polska od lat stara się przyciągać pracowników atrakcyjnymi warunkami pracy i wysokimi zarobkami – jednymi z najwyższych w handlu. Obecnie sieć chce być liderem wśród pracodawców sektora handlowego. Wynagrodzenia pracowników sklepów i centrów dystrybucji od stycznia 2026 roku ponownie wzrosną. Detalista oferuje też rozmaite benefity, jednocześnie zwiększając zasięgi swojej aplikacji mobilnej.

Lidl Polska jest jednym z największych pracodawców w sektorze handlu w Polsce i w dalszym ciągu ma zamiar systematycznie zwiększać zatrudnienie. W 2026 r. planuje stworzenie now...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 04:12